Στη διαπίστωση πως υπάρχει φως μέσα στην κρίση, προχωρά έρευνα της εταιρείας Focus Bari, αναφορικά με τους κλάδου στους οποίους μπορούν να ποντάρουν οι επιχειρηματίες για ανάπτυξη στο μέλλον.
Πιο συγκεκριμένα, οι πολίτες απάντησαν πως ο τουρισμός (89%), το ηλεκτρονικό εμπόριο (82%), τα new media (51%), η πληροφορική (43%), τα τρόφιμα και ποτά (32%) και οι τηλεπικοινωνίες (25%) θα αποτελέσουν τους κλάδους εκείνους που θα κατορθώσουν να επιβιώσουν και να σηματοδοτήσουν το πέρασμα στην ανάπτυξη.
Στους κλάδους που κυριαρχούν εδώ και χρόνια στην Ελλάδα όπως το λιανεμπόριο, οι κατασκευές, τα ΜΜΕ φαίνεται πως η πορεία είναι φθίνουσα. Tο 85% των ερωτηθέντων απάντησαν επίσης πως η καινοτομία σε προιόντα και υπηρεσίες θα βγάλει τη χώρα από το αδιέξοδο, το 70% πως χρειάζεται πιο αποτελεσματική παραγωγή, το 68% λέει πως η λύση θα δοθεί από τις επενδύσεις σε ξένες αγορές και το 32% λέει πως χρειάζονται επιχορηγήσεις.