Τα ποδήλατα ξαναβγήκαν στους δρόμους των πόλεων. Στις σέλες τους συναντάς σε καθημερινή βάση πολίτες κάθε ηλικίας και κάθε οικονομικής δυνατότητας, οι οποίοι έχουν επιλέξει να μετακινούνται πλέον αλλιώς!
Στη γειτονιά τους, στην ευρύτερη περιοχή τους, αλλά και σε ολόκληρη την πόλη, όπου το επιτρέπουν οι συνθήκες κυκλοφορίας, η νοοτροπία των ΙΧήδων, των επαγγελματιών αυτοκινητιστών, αλλά και οι επιλογές των διοικήσεων των Μέσων Σταθερής Τροχιάς (βλέπε μετρό).
Δίχως άλλο, το πάλαι ποτέ μέσο μεταφοράς των φτωχών ή και των ιδιόρρυθμων προβάλλει πλέον ως το ιδανικό εναλλακτικό μέσο ενδοαστικής μετακίνησης και διεκδικεί με αξιώσεις την καθιέρωση και τον σεβασμό όλων!
Πίσω, λοιπόν, από αυτήν τη δυναμική επανεμφάνιση των ποδηλάτων στους ελληνικούς δρόμους, όπως αναφέρει το Πρώτο Θέμα, αναπτύσσεται παράλληλα και μια εξίσου δυναμική αγορά, όπου η εγχώρια παραγωγή έχει το δικό της ρόλο και συμβολή.
Μερικά σημαντικά στοιχεία:
– Ο τζίρος προσεγγίζει τα 40 εκατ. ευρώ.
– 700.000-1.000.000 είναι ο «μάχιμος ποδηλατικός στόλος» της Ελλάδας.
– Η χρήση ποδηλάτων σε ετήσια βάση αυξήθηκε +25%.
– Η αύξηση των πωλήσεων σε έναν χρόνο ήταν +9%.
– 200 ευρώ είναι η μέση τιμή αγοράς ενός ποδηλάτου.