Αυξάνεται η περιβαλλοντική ευαισθησία των Ελλήνων καταναλωτών και εκδηλώνεται με ενέργειες όπως η ανακύκλωση, η συμμετοχή σε δράσεις και οι αλλαγές στην προσωπική συμπεριφορά για την εξοικονόμηση ενέργειας.
Τα παραπάνω συμπεράσματα προκύπτουν από έρευνα που πραγματοποίησε το Ερευνητικό Εργαστήριο Μάρκετινγκ του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (A.LA.R.M.) και το Κέντρο Αειφορίας (CSE) με τίτλο «Πράσινο Marketing: Περιβαλλοντικές Διαστάσεις του Marketing στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης».
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η περιβαλλοντική ευαισθησία των Ελλήνων καταναλωτών βαίνει αυξανόμενη καθώς ποσοστό 78,5% δηλώνει ευαισθητοποιημένο σε θέματα περιβάλλοντος. Ειδικότερα, ποσοστό 72,3% σκέφτεται συχνά τη βλάβη που προκαλεί στο περιβάλλον, ποσοστό 39,4% εκτιμά ότι ο μέσος πολίτης δεν έχει τη δύναμη να σταματήσει τη μόλυνση του περιβάλλοντος, το 84,8% πιστεύει ότι η προσωπική δράση όλων μπορεί να φέρει αλλαγή στην προστασία του περιβάλλοντος, το 15,9% πιστεύει ότι το κίνημα για το περιβάλλον είναι απλά μια μόδα ενώ ποσοστό 47,3% όταν αγοράζει προϊόντα προσπαθεί να σκεφτεί πώς η χρήση τους θα επηρεάσει άλλους και το περιβάλλον.
Το 68% αγοράζει προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, κυρίως από το σούπερ μάρκετ.
Ιδιαιτέρως ενθαρρυντικά είναι τα αποτελέσματα της έρευνας που σχετίζονται με τη συμμετοχή των καταναλωτών σε ενέργειες ανακύκλωσης. Το 86,5% των ερωτηθέντων το 2010 δήλωσε ότι ανακυκλώνει διάφορα υλικά, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό το 2009 ήταν 82,1%.
Ειδικότερα, ποσοστό 85,4% των καταναλωτών ανακυκλώνει χαρτί, ποσοστό 74,1% ανακυκλώνει πλαστικό, ποσοστό 70,2% γυαλί, ποσοστό 69,6% αλουμίνιο και 49,6% ανακυκλώνει ηλεκτρικές συσκευές.