Χρυσός κανόνας στο μπαλέτο είναι ότι δεν υπάρχει κανόνας. Κάποιοι λένε ότι μια μπαλαρίνα πρέπει να αποσύρεται την «κατάλληλη στιγμή». Και ποια είναι δηλαδή αυτή η κατάλληλη στιγμή; Μία από τις πιο κορυφαίες μπαλαρίνες του κόσμου, η Μάγια Πλισέτσκαγια έφυγε από τη σκηνή σχεδόν μετά από 50 χρόνια στα Μπολσόι. Γράφει ο Γιώργος Λαμπίρης Φωτογραφίες: Γιάννης Κέμμος Το μπαλέτο δεν έχει κανόνες ιεραρχίας. Μια μπαλαρίνα μπορεί να διακριθεί και ένα απρόβλεπτο ή προβλέψιμο γεγονός να τη φέρει από τη θέση της πρωταγωνίστριας στην αφάνεια. Δύο γυναίκες, μέλη του εθνικού μπαλέτου της Ελλάδας, της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, η Μαργαρίτα Κώστογλου και η Αριάδνη Φιλιππάκη μιλούν στο newsbeast.gr. Για την αγάπη τους, τη ζωή τους και τους μύθους γύρω από το χόμπι τους που έκαναν επάγγελμα. Και οι δύο συμμετέχουν στην παραγωγή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Αίντα, του Τζουζέπε Βέρντι. Μιλήσαμε μαζί τους στα παρασκήνια του Ωδείου Ηρώδου του Αττικού λίγο πριν την έναρξη της τεχνικής πρόβας για την παράσταση, η οποία ανοίγει το Φεστιβάλ Αθηνών. Καταρρίπτοντας μερικά από τα στερεότυπα που ίσως είχαμε χτίσει στο μυαλό μας για τις μπαλαρίνες…
Μαργαρίτα Κώστογλου
Αριάδνη Φιλιππάκη
Πληροφορίες για την Αίντα
Μουσική διεύθυνση: Μύρων Μιχαηλίδης (10,11/6) – Ηλίας Βουδούρης (12,15/6) Σκηνοθεσία: Ενρίκο Καστιλιόνε Πρεμιέρα: 10 Ιουνίου Παραστάσεις; 11, 12, 15 Ιουνίου 2016 Ώρα έναρξης: 21.00 Ωδείο Ηρώδου Αττικού Νέα παραγωγή, από το Φεστιβάλ Όπερας της Ταορμίνας, στο πλαίσιο του Φεστιβάλ Αθηνών