Η Alfa Romeo επιστρέφει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού με ένα εντυπωσιακό περίπτερο. Για πάνω από έναν αιώνα, η Alfa Romeo φτιάχνει αυτοκίνητα που προάγουν την ιδέα της αυτοκίνησης προσφέροντας συγκινήσεις στους πραγματικούς οδηγούς, σε αυτούς που δεν βλέπουν την οδήγηση σαν μετακίνηση αλλά σαν τρόπο έκφρασης.
Για να επιβεβαιώσει την παράδοση που τη θέλει να έχει πάντοτε στενά συνδεδεμένα τα αυτοκίνητα του παρελθόντος με εκείνα που βρίσκονται στο στάδιο παραγωγής, η νέα Giulietta Sprint, στην παγκόσμια πρεμιέρα της, και μια πολύτιμη Giulietta Sprint του 1954 βρίσκονται και οι δυο τους στο περίπτερο: μια ιδανική σκυτάλη περνά μεταξύ δυο ευέλικτων, δυνατών αυτοκινήτων, που βρίσκουν τον καλύτερο εαυτό τους στις συναρπαστικές εναλλαγές ανάμεσα στις ευθείες και τις στροφές.
Η Giulietta Sprint
Μια πιο κοντινή ματιά στη νέα Giulietta Sprint με τις μοναδικές λεπτομέρειες επιβεβαιώνει τη σπορτίφ εικόνα: από την ευμεγέθη απόληξη της εξάτμισης στους νέους τροχούς Sprint 17” με τις 5 οπές, από τον σπορ πίσω προφυλακτήρα στις χρωματισμένες carbon λεπτομέρειες του εσωτερικού και στα γυαλιστερά τελειώματα του εξωτερικού μέρους, τα νέα υλικά και τα καθίσματα από Alcantara με κόκκινες ραφές και το λογότυπο Sprint στα προσκέφαλα, όλα τα παραπάνω δημιουργούν ένα αυτοκίνητο με ιδιαίτερα σπορ εμφάνιση.
Η νέα έκδοση χρησιμοποιεί τον ολοκαίνουργιο βενζινοκινητήρα 1.4 MultiAir Turbo 150 HP, ο οποίος εξασφαλίζει στο αυτοκίνητο τελική ταχύτητα 201 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από 0 ως 100 χλμ./ώρα σε 8,2”, ενώ κρατά κατανάλωση και εκπομπές ρύπων χαμηλά: 5,6 λίτρα/100km και 129 g/km CO2, στο συνδυασμένο κύκλο.
Η MiTo Junior
Στο προσκήνιο είναι επίσης και η MiTo Junior, το μικρότερο μοντέλο της μάρκας που σχεδιάστηκε για να κάνει την Alfa Romeo προσιτή στους νεότερους αγοραστές που εκτιμούν την αμεσότητα, τη σπιρτάδα, την ευελιξία και το τιμόνι με άμεση απόκριση. Τα ίδια χαρακτηριστικά που έκαναν το «μωρό» GT 1300 Junior του 1966 ένα μοναδικό, αληθινό σπορ αυτοκίνητο.
Η Alfa Romeo 4C Spider
Αστέρι της έκθεσης είναι βέβαια η Alfa Romeo 4C Spider, η ανοιχτή έκδοση του πολυβραβευμένου coupé, η παραγωγή της οποίας έχει προγραμματιστεί για τις αρχές του 2015. Δίπλα της βρίσκεται η coupé έκδοση της Alfa Romeo 4C, ένα πραγματικά εκπληκτικό αυτοκίνητο που αποτελεί την επιτομή των σπορ αυτοκινήτων και των εξαιρετικών επιδόσεων.
Η νέα Giulietta Quadrifoglio Verde
Η νέα Giulietta Quadrifoglio Verde (η πλέον γνήσια έκφραση DNA της Alfa Romeo) ξεχωρίζει για την εμφάνιση και τη δυνατή της προσωπικότητα. Επιπρόσθετα, φοράει έναν κινητήρα που αποκλειστικά δανείζεται από την Alfa Romeo 4C: τον νέο, 1750 Turbo άμεσου ψεκασμού των 240 ίππων με το αλουμινένιο μπλοκ, ο οποίος συνδυάζεται με το καινοτόμο, τελευταίας γενιάς 6ταχυτο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT.
Ομοίως, η προσωπικότητα της MiTo Quadrifoglio Verde, η πιο δυναμική έκδοση του μικρού σπορ μοντέλου, εξοπλίζεται με τον ολοκαίνουργιο βενζινοκινητήρα 1.4 MultiAir Turbo ο οποίος αποδίδει ισχύ 170 ίππων στις 5,500 στροφές και μέγιστη ροπή 230 Nm στις 2,500 στροφές (και πάνω από 250 Nm στις 2,500 στροφές στην επιλογή Sport) και συνδυάζεται με το κορυφαίας τεχνολογίας 6ταχυτο κιβώτιο διπλού ξηρού συμπλέκτη Alfa TCT.
Ένα από τα κλειδιά επιτυχίας του αυτοκινήτου είναι η εκπληκτική αναλογία βάρους/ισχύος (6,7 κιλά/ίππο) -που πάντοτε ήταν από τα πιο δυνατά σημεία των Alfa Romeo- καθώς και η κορυφαία στην κατηγορία της ειδική ισχύς (124 ίπποι/λίτρο).
Τέλος, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν μια εκπληκτική «οδηγική εμπειρία» χάρη στη μεγάλη οθόνη LED που βρίσκεται στο περίπτερο, και να γνωρίσουν από κοντά τα προϊόντα που προσφέρει η FGA Capital, τη χρηματοδοτική εταιρεία του γκρουπ που δραστηριοποιείται σε όλες τις σημαντικές ευρωπαϊκές αγορές, με στόχο να υποστηρίζει τις πωλήσεις για όλες τις μάρκες του FIAT Chrysler Automobiles Group, παρέχοντας καινοτόμα χρηματοδοτικά προϊόντα σε όλους τους πελάτες.