Η Volkswagen εμπλουτίζει την γκάμα του Golf με ένα πέμπτο μοντέλο, το Alltrack, το οποίο όπως υποδηλώνει και το όνομά του, έχει έναν «περιπετειώδη», παντός εδάφους προσανατολισμό.
Στηρίζεται στην έκδοση Variant (station wagon) του γερμανικού μικρομεσαίου και σε σχέση με αυτό, διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος κατά 20 χλστ. Αλλαγμένοι είναι και οι προφυλακτήρες, οι οποίοι φέρουν πλαστικά και αλουμινένια προστατευτικά.
«Προστατευμένοι» είναι και οι θόλοι των τροχών και τα πλευρικά μαρσπιέ, οι ζάντες είναι 17 ιντσών, οι καθρέπτες έχουν ασημί καπάκια, υπάρχει μια λωρίδα χρωμίου κάτω από τα πλευρικά παράθυρα, οι ράγες οροφής είναι ανοξείδωτες, ενώ τα σηματάκια «Alltrack», ολοκληρώνουν τις οπτικές διαφορές.
Το Golf Alltrack θα λανσαριστεί με 4 turbo μηχανικά σύνολα, τα οποία συνεργάζονται με σύστημα τετρακίνησης 4Motion και ηλεκτρονικό κλείδωμα του εμπρός διαφορικού.
Η μόνη επιλογή βενζίνης είναι το σύνολο 1.8 TSI των 180 ίππων, το οποίο τοποθετείται για πρώτη φορά στο Golf. Επιτρέπει στο όχημα να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 7,8 δλ. και του χαρίζει τελική ταχύτητα 219 χλμ./ώρα.
Η βασική έκδοση πετρελαίου φέρει το 1.6 TDI μοτέρ των 110 ίππων και πραγματοποιεί το 0-100 χλμ./ώρα σε 12,1 δλ., έχοντας παράλληλα κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 127 γρ./χλμ. Πιο πάνω συναντάμε τον κινητήρα 2.0 TDI σε δύο αποδόσεις ισχύος με 150 και 184 ίππους. Το 6άρι κιβώτιο DSG είναι στάνταρ στις εκδόσεις 1.8 TSI και 2.0 TDI 184 PS, ενώ οι άλλες εξοπλίζονται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.
Η πλήρης αποκάλυψη του νέου Golf Alltrack θα πραγματοποιηθεί στο Paris Motor Show, ενώ η διάθεσή του θα ξεκινήσει στα μέσα της επόμενης χρονιάς, σε τιμές που θα ξεκινούν στη Γερμανία λίγο κάτω από τις 30.000 ευρώ.
Πηγή: autotriti.gr