Μια πενταετία απέχουμε από την πρεμιέρα της όγδοης γενιάς του Golf. Παρόλα αυτά η VW θέλησε να ανακοινώσει ορισμένα στοιχεία για το νέο της μικρομεσαίο μοντέλο, επισημαίνοντας ότι στόχος είναι η όσο το δυνατόν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων του συγκεκριμένου μοντέλου, σύμφωνα με τις επιταγές της ΕΕ που θα εφαρμοσθούν το 2020.
Αναλυτικότερα -όπως αναφέρει η εταιρεία- το νέο VW θα πατά μεν στην πλατφόρμα MQB του ομίλου, όπως και η παρούσα γενιά, όμως θα ελαττωθεί ακόμα περισσότερο το βάρος του, αφού το νέο Golf θα ζυγίζει κάτω από 1.100 κιλά.
Επίσης, το νέο γερμανικό μοντέλο θα αποκτήσει ένα πιο επιθετικό στιλ με αρκετά σπορτίφ στοιχεία και πιο σπορ ανάρτηση, γι’ αυτό άλλωστε θα μικρύνει και η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος.
Επίσης, οι πληροφορίες κάνουν λόγο και για καινοτόμες τεχνολογίες οικονομίας καυσίμου, που θα διαθέτει το νέο γερμανικό μοντέλο, όπως αποσύνδεση της μετάδοσης κίνησης, σύστημα ανάκτησης ενέργειας τοποθετημένο στους πίσω τροχούς κ.ά.
Μάλιστα, το εν λόγω σύστημα θα μπορεί να ανακτήσει τη «χαμένη» ενέργεια, η οποία θα μετατρέπεται σε απόδοση 40 επιπλέον ίππων στη συνολική ισχύ του νέου Golf.
Τέλος, η VW ετοιμάζει και μια νέα σειρά ηλεκτρικών turbo, εφαρμογή την οποία αναμένεται να δούμε στην επόμενη γενιά του μικρομεσαίου της μοντέλου.
Πηγή: autotriti.gr