Το νέο Audi A4 θα λανσαριστεί το 2015, ενώ ο σχεδιασμός του μοντέλου θα παραπέμπει σε μεγαλύτερες κατηγορίες της εταιρείας, προσδίδοντας έτσι στο νέο, πολυτελές, γερμανικό μεσαίο μια πιο επιβλητική εικόνα.
Με «πυρετώδεις» ρυθμούς η γερμανική εταιρεία κατασκευάζει τη νέα γενιά του A4, προκειμένου το νέο premium μεσαίο μοντέλο της να λανσαριστεί μέσα στην επόμενη χρονιά.
Πιο συγκεκριμένα, από τις αποκλειστικές κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες του autotriti.gr, διακρίνουμε ότι το νέο A4 διαθέτει μεγαλύτερη γρίλια μπροστά με νέους μακρόστενους προβολείς -που έχουν ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED- σε σχέση με την απερχόμενη γενιά του μοντέλου, ενώ πολλές σχεδιαστικές «πινελιές» είναι δανεισμένες και από το μεγαλύτερο μοντέλο της Audi, το A8. Μάλιστα, με το νέο look, η 5η γενιά του A4 δείχνει πιο δυναμική και με μεγαλύτερο «κύρος», προκειμένου να σταθεί επάξια απέναντι στους πολυτελείς της αντιπάλους (Mercedes C-Class και BMW Σειρά 3).
Χαρακτηριστικό επίσης είναι ότι –σχεδιαστικά- το νέο A4 φέρει και στοιχεία coupe, καθώς ο τρίτος όγκος ανασηκώνεται ελαφρώς προς τα πάνω. Οι διαστάσεις του νέου μοντέλου –όπως αναφέρουν οι πηγές μας- θα είναι 4.701 χλστ. το μήκος του, 1.826 χλστ. το πλάτος και 1.437 χλστ. το ύψος του, ενώ νέα θα είναι και η πλατφόρμα στην οποία πατά το A4, με το όνομα MLB, η οποία αφορά τα μοντέλα με τον κινητήρα κατά το διαμήκη άξονά τους- με τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της βέβαια να μην διαφέρουν από την MQB πλατφόρμα.
Επίσης, λίγο μετά από το λανσάρισμα του νέου Α4 θα ακολουθήσει και η Avant έκδοση του μοντέλου, που θα διαθέτει περισσότερους χώρους για αποσκευές και μεγαλύτερη πρακτικότητα, ενώ θα υπάρξουν και 4κίνητες εκδόσεις.
Για το εσωτερικό του νέου A4 δεν υπάρχουν πολλές πληροφορίες, όμως η hi-tech εικόνα που συναντήσαμε στο νέο TT, είναι ο «οδηγός» για το πώς θα διαμορφωθεί η καμπίνα των μελλοντικών μοντέλων της Audi.
Σε μηχανικό επίπεδο τώρα, αναμένουμε τον 1,4 λτ. 4κύλινδρο TSI, που αποδίδει από 122 ως 180 ίππους. Ο 1,4 TSI θα φέρει τεχνολογία απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων σε χρόνο 36 milliseconds, γεγονός που θα ρίξει την κατανάλωση κατά 0,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, θα είναι διαθέσιμος κι ο 2λιτρος TFSI των 225 ίππων, ενώ προβλέπεται να εφοδιάζεται κι από ένα υβριδικό plug-in σύνολο, που θα συνδυάζει τον 2,0 TFSI με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 95 ίππων. Έτσι, στην εν λόγω έκδοση το Α4 θα είναι σε θέση να διανύσει 50 χλμ. περίπου, με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.
Πηγή: autotriti.gr