Με το ντεμπούτο του να βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών, το νέο Audi R8 θα προσφέρει στους… οπαδούς του τρεις εναλλακτικές λύσεις όσον αφορά τις κινητήριες μονάδες που θα φιλοξενούνται πίσω από την πλάτη του οδηγού.
Στόχος της γερμανικής εταιρείας είναι η παρουσίαση ενός προχωρημένου -όπως συνέβη και το 2006- σχεδιαστικά κουπέ μοντέλου, με ακόμα πιο έντονα οδηγοκεντρικά στοιχεία, κορυφαίες για την κατηγορία επιδόσεις και, φυσικά, προηγμένες τεχνολογίες στους επιμέρους τομείς.
Ξεκινώντας από τη «βάση» που θα χρησιμοποιηθεί για το 2ης γενιάς R8, η Audi αναμένεται να αξιοποιήσει το δάπεδο πάνω στο οποίο «χρίστηκε» η νέα Lamborghini Huracan, με τη διαφορά ότι το δικό της… υπερ-κουπέ θα είναι ακόμα πιο άκαμπτο, πιο πλατύ και ενδεχομένως οριακά πιο μακρύ σε ό,τι αφορά τις εξωτερικές του διαστάσεις, εξασφαλίζοντας έτσι και την απαιτούμενη ευρυχωρία στο εσωτερικό.
Σημαντική, επίσης, αναμένεται να είναι η προσπάθεια των σχεδιαστών/μηχανικών να μειώσουν ακόμα περισσότερο το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου, κάτι που πρόκειται να επιτευχθεί με τη… διευρυμένη χρήση αλουμινένιων τμημάτων και carbon σε επιλεγμένα στοιχεία του αμαξώματος, όπως η οροφή, το εμπρός καπό κοκ.
Σε ό,τι αφορά τους διαθέσιμους κινητήρες, με βάση τις έως τώρα πληροφορίες, η γερμανική εταιρεία αναμένεται να ανανεώσει την εμπιστοσύνη της στα γνωστά ατμοσφαιρικά μηχανικά σύνολα βενζίνης των 4,2 και 5,2 λίτρων (V8 και V10 αντίστοιχα), τα οποία, όντας αναβαθμισμένα, αναμένεται να αποδίδουν περί τους 25 επιπλέον ίππους αγγίζοντας ή και ξεπερνώντας αντίστοιχα τους 450 και 550 ίππους. Και οι δύο, για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με τον περιορισμό της κατανάλωσης και την περιβαλλοντική τους… συμμόρφωση στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει, αναμένεται να υιοθετούν το γνωστό σύστημα του ομίλου VW, το οποίο απενεργοποιεί τους μισούς κυλίνδρους κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες.
Η σημαντικότερη όμως είδηση εδώ, αν και ανεπιβεβαίωτη από επίσημα χείλη, αφορά στην προσθήκη, για πρώτη φορά στην γκάμα των διαθέσιμων μηχανικών συνόλων του Audi R8, ενός κινητήρα ντίζελ. Όπως πιθανολογείται, ο κινητήρας αυτός θα είναι είτε ο γνωστός 4λιτρος TDI της εταιρείας, είτε ένας νέος V10, χωρητικότητας 5,0 λίτρων, ο οποίος ήδη εξελίσσεται για λογαριασμό της Bentley.
Πότε αναμένεται να δούμε για πρώτη φορά το νέο Audi R8; Σύμφωνα με τις δικές μας εκτιμήσεις, πολύ σύντομα, καθώς είναι πολύ πιθανό οι Γερμανοί να κάνουν την έκπληξη παρουσιάζοντας το νέο τους κουπέ στην επερχόμενη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού τον Οκτώβριο. Εν αναμονή εξελίξεων, λοιπόν.
Πηγή: 4troxoi.gr