Οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων του περασμένου Ιουλίου, ήταν και πάλι πτωτικές (- 18.8%) σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό Ιούλιο, ωστόσο ο ρυθμός της πτώσης έχει σαφώς μειωθεί, επηρεάζοντας και το σύνολο του πρώτου 7μηνου που πλέον υστερεί κατά 40,4 % σε σχέση με αυτό του 2019.
Ο Ιούλιος επίσης εμφάνισε τρομακτική αύξηση (+ 425%) στις πωλήσεις καινούριων λεωφορείων, ενώ η πτώση των πωλήσεων στα δίκυκλα συνεχίζεται με το 7μηνο να υστερεί κατά 15,5% σε σχέση με αυτό του 2019.
Έτσι, με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα, έχουν ως εξής:
Όσον αφορά τις κατηγορίες, αυτή των σούπερ μίνι εξακολουθεί να μειώνεται, σε αντίθεση με αυτή των SUV (κυρίως Β & C) που διατηρεί την έντονη αυξητική της τάση.
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικώνκαι στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Ιούλιο, έχει ως εξής:
Στο είδος καυσίμου, η βενζίνη και το πετρέλαιο χάνουν σημαντικό ποσοστό, από τα υβριδικά και από τα οχήματα φυσικού αερίου, με τον αντίστοιχο πίνακα να διαμορφώνεται ως εξής:
Τέλος, σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Ιούνιο κινήθηκε ως εξής:
Νίκος Τσάδαρης