Η αγορά αυτοκινήτου, είτε καινούριου είτε μεταχειρισμένου, μόνο απλή δουλειά δεν είναι.
Είναι τόσα αυτά που πρέπει να προσέξεις και άλλα τόσα να σκεφτείς που μετατρέπεται συχνά σε σταυρόλεξο για γερούς λύτες.
Ευτυχώς που έχουμε δηλαδή την επιστήμη στη δούλεψή μας. Μελέτη που δημοσιεύτηκε το 2007 στην επιθεώρηση «Journal of Consumer Research» μάς λέει πως η online έρευνα για το αμάξι που σκοπεύουμε να αγοράσουμε μάς γλιτώνει από 1 ώρα και 20 λεπτά κατά μέσο όρο στην αντιπροσωπεία ή τη μάντρα.
Η μελέτη το πάει ακόμα παρακάτω και προτείνει να ξέρουμε εκ των προτέρων τι χαρακτηριστικά αναζητάμε και τι επίπεδο εξοπλισμού, ώστε να πάμε προετοιμασμένοι και να απαλλαγούμε από περιττές συζητήσεις και επηρεασμούς.
Και πάντα, καταλήγει, να παίρνουμε προσφορές από τουλάχιστον τρεις αντιπροσωπείες, μιας και κάθε ευρώ έχει προφανώς τη σημασία του…