Μια πρωτότυπη καμπάνια, με την ολυμπιονίκη κολύμβησης και brand ambassador στην Ισπανία, Μιρέια Μπελμόντε, πραγματοποίησε η Hyundai, κατά την οποία αναδείχθηκε με τον καλύτερο τρόπο η καθαρή τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου του NEXO.
Στο spot, η ολυμπιονίκης αντιμετώπισε την πρόκληση της προπόνησης, τρέχοντας σε διάδρομο γυμναστικής τοποθετημένο μέσα σε μια φούσκα που συνδέονταν με τον σωλήνα εξάτμισης ενός NEXO, αναπνέοντας τις εκπομπές κατευθείαν από το όχημα, καθώς αυτό βρίσκονταν σε λειτουργία.
Αυτή η εξαιρετική πρόκληση απέδειξε την αποτελεσματικότητα της καθαρής, φιλικής προς το περιβάλλον τεχνολογίας που αναπτύχθηκε για το NEXO, το οποίο εκπέμπει μόνο υδρατμούς και φιλτράρει κατά 99,9% το οξυγόνο. Στην πραγματικότητα, ο αέρας που ανέπνεε η Μπελμόντε ήταν καθαρότερος από τον αέρα που αναπνέουν οι περισσότεροι άνθρωποι, ειδικότερα στις μεγάλες πόλεις.
Η Μιρέια Μπελμόντε παραδέχεται ότι βρήκε την πρόκληση εξαιρετική και δεν δίστασε να πραγματοποιήσει την εκπληκτική πρόταση της Hyundai για να αποδείξει πόσο μακριά μπορεί να φτάσει η τεχνολογία υδρογόνου. «Ως πρέσβειρα της μάρκας Hyundai, κλήθηκα να αναλάβω μια πρόκληση, όπου θα έπρεπε να αναπνέω απευθείας από την εξάτμιση του NEXO. Προφανώς, αυτό δεν είναι ένα μέσο αυτοκίνητο, ούτε και οι εκπομπές του. Αρχικά, ήμουν συγκλονισμένη από αυτή την ιδέα, αλλά τώρα μπορώ να πω ότι είναι ένα από τα πιο εκπληκτικά projects που έχω συμμετάσχει. Χωρίς αμφιβολία, είναι ζωτικής σημασίας να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε μάρκες όπως η Hyundai, ώστε να συνεχίσουν να είναι καινοτόμες και να δημιουργούν ένα καλύτερο μέλλον για όλους», τόνισε.
Η Hyundai είναι παγκόσμια πρωτοπόρος στην ανάπτυξη τεχνολογίας κυψελών καυσίμου υδρογόνου, καθώς το 2013 κατασκεύασε το πρώτο εμπορικά διαθέσιμο παγκοσμίως αυτοκίνητο με υδρογόνο, το ix35 Fuel Cell.
Το NEXO (η διάθεση του οποίου ξεκίνησε το 2018), είναι ένα ηλεκτρικό όχημα FCEV δεύτερης γενιάς με αυτονομία 666 χιλιομέτρων (κύκλος WLTP) με μια μόνο φόρτιση. Εκπέμπει μόνο καθαρούς υδρατμούς και καθαρίζει τον αέρα κατά την οδήγηση, φιλτράροντας κατά 99,9% το οξυγόνο. Οι κυψέλες καυσίμου, οι ηλεκτρικές μηχανές, οι μπαταρίες και οι δεξαμενές υδρογόνου αλληλοσυμπληρώνονται τροφοδοτώντας αυτό το FCEV. Όταν το υδρογόνο που αποθηκεύεται στις δεξαμενές διέρχεται από την μπαταρία, διασπάται σε πρωτόνια και ηλεκτρόνια. Η ροή ηλεκτρονίων που δημιουργείται στην κυψέλη καυσίμου παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα, ενώ τα πρωτόνια αντιδρούν με τα μόρια οξυγόνου στον αέρα που παράγει θερμότητα και νερό, την μόνη εκπομπή του οχήματος.
Νίκος Τσάδαρης