Η Jaguar είχε παρουσιάσει στο Παρίσι το 2010 το πρωτότυπο C-X75, αλλά το 2012 αποφάσισε ότι είναι πολύ ακριβό για να βγει στην παραγωγή.
Πριν λίγες ημέρες όμως, δημοσιοποίησε ορισμένες φωτογραφίες επισημαίνοντας ότι τελικά το C-X75 θα κατασκευαστεί σε λίγα οχήματα, αφού όλη αυτή η τεχνογνωσία που περικλείει είναι κορυφαία και εξαιρετικά χρήσιμη για τις επόμενες γενιές αυτοκινήτων. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες, «το ταχύτερο υβριδικό supercar στο δρόμο, είναι μια πραγματικά πρόκληση για το μέλλον».
Έτσι λοιπόν, το συγκεκριμένο supercar που έχει κατασκευαστεί με τη βοήθεια της Williams Advanced Engineering, έχει μονοκόκ πλαίσιο και είναι κατασκευασμένο από ελαφριά υλικά (ανθρακόνημα κατά κύριο λόγο), προκειμένου να συνδυαστεί το χαμηλό βάρος, η ασφάλεια κι αεροδυναμική, με επιδόσεις που θα το κατατάξουν στα πιο γρήγορα υπεραυτοκίνητα δρόμου.
Στο μηχανολογικό κομμάτι, το υβριδικό plug-in της Jaguar θα διαθέτει έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.600 κυβικών, που αποδίδει 500 ίππους ο οποίος θα συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (απόδοσης 390 ίππων), οι οποίοι συνδυαστικά (βενζινοκινητήρας και ηλεκτροκινητήρες) θα αποδίδουν 850 ίππους και 1.000 Nm ροπής.
Το αποτέλεσμα είναι αυτό το «αεροπλανικό» όχημα να πιάνει τελική ταχύτητα τα 354 χλμ./ώρα, μέσω ενός αυτόματου 7τάχυτου κιβωτίου και τα 0-100 σε λιγότερο από 3 δλ, ενώ για τα 160 χλμ./ώρα να χρειάζεται λιγότερο από 6 δλ.
Τέλος, χάρη στην υβριδική τεχνολογία οι ρύποι είναι ελάχιστοι (μικρότεροι από ένα σύγχρονο αυτοκίνητο πόλης), μόλις 89 γρ./χλμ., ενώ παράλληλα η αυτονομία του αμιγώς ηλεκτρικά αγγίζει τα 64 χιλιόμετρα.
Πηγή: autotriti.gr