Όσοι θέλουν ένα αυτοκίνητο πόλης με εμφάνιση SUV και κάποιες ικανότητες κίνησης στα σαθρά εδάφη, αλλά δε έχουν ανάγκη την τετρακίνηση με το επιπλέον κόστος της, θα βρουν στο FIAT Panda Trekking αυτό ακριβώς που χρειάζονται.

Το Panda Trekking συνδυάζει τα θετικά στοιχεία του κλασικού Panda, όπως την ευελιξία, την πρακτικότητα και την οικονομία, με κάποια από τα ατού της έκδοσης 4X4, όπως την αυξημένη απόσταση από το έδαφος, την SUV εμφάνιση και την πανοραμική θέση οδήγησης. Το bonus είναι κάποια ικανότητα κίνησης σε σαθρά εδάφη, χάρη στο σύστημα Traction+.

«Δουλεύει»

Απαλλαγμένο από το βάρος και το επιπλέον κόστος της τετρακίνησης, το Panda Trekking πραγματικά «δουλεύει» χάρη στα 150 χλστ. από το έδαφος, τα ειδικά ελαστικά και το σύστημα Traction+.

Θα καλύψει απόλυτα το 99% των αγοραστών, αφού και πεζοδρόμια καβαλάει, και τις ανωμαλίες καταπίνουν οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και μπορεί να κάνει το κάτι παραπάνω σε μια αμμουδερή παραλία ή μια λασπωμένη διαδρομή. Στα μείον είναι η πρόωρη υποστροφή λόγω ελαστικών, σε σχέση με το απλό Panda.

Ο TwinAir, όπως και στο απλό Panda, τραβάει δυνατά, αν δεν έχεις επιλέξεις τη λειτουργία Eco για οικονομία. Πιεσμένος όμως, καίει αρκετά, κάνει θόρυβο και εμφανίζει κραδασμούς.

To FIAT Panda Trekking είναι διαθέσιμο με τιμές που ξεκινούν από 12.290 ευρώ για τον κινητήρα βενζίνης Twinair (συμπεριλαμβάνεται όφελος απόσυρσης και προωθητική ενέργεια), ενώ οι εκδόσεις πετρελαίου (1,3 MTJ 75 PS) ξεκινούν από 13.055 ευρώ.

Τι είναι το Traction+

Πρόκειται για ένα εξελιγμένο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης που βελτιώνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε ολισθηρές επιφάνειες, όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα μέχρι 30 χλμ./ώρα.

Ουσιαστικά, μεταφέρει τη ροπή από τον ένα κινητήριο τροχό στον άλλο ανάλογα με τη διαθέσιμη πρόσφυση και σε συνδυασμό με το σύστημα ESP.

Συνδυάζεται με ειδικά σχεδιασμένα εκτός δρόμου (M+S) λάστιχα διαστάσεων 175/65 R15 και προσδίδει στο αυτοκίνητο αυξημένες ικανότητες κίνησης σε γλιστερά και σαθρά εδάφη μακριά από την άσφαλτο, σε σχέση με την απλή έκδοση του Panda, φυσικά.

Εσωτερικό: Όπως κάθε Panda

Στο εσωτερικό, δεν υπάρχει διαφορά σε σχέση με τα απλά Panda, κάτι που μεταφράζεται σε επαρκή ποιότητα κατασκευής, πρακτικότητα και μοντέρνα σχεδίαση.

Τη διαφορά κάνει η ψηλή θέση οδήγησης, όπως στο 4X4 και η παρουσία του κουμπιού για την ενεργοποίηση του συστήματος Traction+ στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Οι χώροι επιβατών και αποσκευών ικανοποιούν και με το παραπάνω για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Όπως και στο Panda 4×4, το επίπεδο του βασικού εξοπλισμού της έκδοσης Trekking είναι αρκετά πλούσιο.

Πηγή: autotriti.gr