Πρόκειται για τη νέα γενιά του γνωστού Korando το οποίο – σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία – θα διατίθεται μόνο με τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα 2,0 λίτρων (D20T), ενώ θα υπάρχουν τόσο τετρακίνητες όσο και δικίνητες εκδόσεις. Ο πετρελαιοκινητήρας αυτός αποδίδει 175 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 360 Nm ροπής από τις 2.000 έως τις 3.000 σ.α.λ. ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο.

Στην περίπτωση της δικίνητης έκδοσης η κατανάλωση του κινητήρα είναι τα 6,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα ενώ τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 9,9 δλ. με την τελική ταχύτητα να σταματά στα 195 χ.α.ω. και τις εκπομπές ρύπων CO2 να είναι τα 159 γρ./χιλιόμετρο. Στην περίπτωση της τετρακίνητης χειροκίνητης έκδοσης η κατανάλωση είναι τα 6,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, οι εκπομπές ρύπων τα 169 γρ./χιλιόμετρο (οι επιδόσεις είναι ίδιες με το δικίνητο), ενώ στην αυτόματη τετρακίνητη έκδοση τα νούμερα αυτά είναι αντίστοιχα τα 7,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, τα 199 γρ./χιλιόμετρο, και τα 10,8 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. με την τελική ταχύτητα να σταματά στα 180 χ.α.ω.

Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 4.410×1.830×1.675 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.650 χιλ. για το μεταξόνιο. Ο χώρος των αποσκευών είναι της τάξης των 486 λίτρων, ενώ το βάρος ξεκινά από τα 1.591 κιλά ανάλογα πάντα με την έκδοση. Η εταιρεία μάλιστα δίνει και στοιχεία που αφορούν της κίνηση εκτός δρόμου, όπως η γωνία προσέγγισης που είναι οι 22,8 μοίρες, η γωνία διαφυγής που είναι οι 28,2 μοίρες, η γωνία ράμπας που είναι οι 18,5 μοίρες, το ύψος από το έδαφος που είναι τα 180 χιλιοστά, και την ικανότητα προσπέλασης υδάτινου κωλύματος που φτάνει τα 300 χιλιοστά.

Πηγή: autotriti.gr