Η ιστορία της «οικογένειας» του μοντέλου που οδηγήσαμε πριν λίγες ημέρες στα νότια της Αττικής, ξεκίνησε τον Οκτώβριο του 1955 στο Grand Palais του Παρισιού, όταν η Citroen παρουσίασε την DS 19, το επαναστατικό μοντέλο που έμεινε στην ιστορία με το προσωνύμιο «βάτραχος». Η DS 19 ήταν ένα εξωπραγματικό -για την εποχή του- μοντέλο με υδροπνευματική ανάρτηση, υδραυλικό τιμόνι μονής ακτίνας και ελεγχόμενης παραμόρφωσης (σε σύγκρουση), ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, υδραυλικά φρένα με δισκόπλακες και κατανεμητή πίεσης, αεροδυναμικό συντελεστή (Cd) 0.34 και «σήμα κατατεθέν» τους περιστρεφόμενους προβολείς.
Οδηγούμε το DS7 Crossback
Ήταν επαναστατικό και έγινε μάρκα
