Με 280 ίππους, «ψαρωτική» εμφάνιση και ήχο πραγματικά άγριο, το νέο Opel Astra OPC δίκαια καμαρώνει ως το κορυφαίο Astra που έχουμε δει ποτέ!

Ο 2λιτρος κινητήρας του Astra OPC αποδίδει 280 PS και 400 Nm ροπής, που σημαίνει ότι είναι το ισχυρότερο Astra που κατασκευάστηκε ποτέ. Ταυτόχρονα είναι και το γρηγορότερο μιας και τα 0-100χλμ έρχονται σε 6 δλ.

Η τελική του ταχύτητα σταματάει στα 250 χλμ./ώρα, ενώ η βελτιωμένη για την περίσταση ενεργή ανάρτηση FlexRide με γόνατα HiperStrut μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω με σύνδεσμο Watt, το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και τα φρένα της Brembo, συνθέτουν το πιο σπορ Astra που εξελίχθηκε από το Opel Performance Center.

Επιβλητική εμφάνιση και ήχος

Ξεχωρίζει από μακριά ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τις μεγάλες εισαγωγές, τα πλαϊνά σπόιλερ, οι τεράστιες ζάντες, η αεροτομή, το φουσκωμένο αμάξωμα…

Το πιο γρήγορο Astra είναι και το πιο επιβλητικό οπτικά αλλά και ηχητικά…

Αγωνιστικό εσωτερικό

Σε ανάλογο αγωνιστικό μοτίβο παρασύρει και το εσωτερικό του. Δεν αναφερόμαστε στις διακριτικές OPC λεπτομέρειες και στο μικρότερης κατά 10 χλστ. από τα υπόλοιπα Astra διαμέτρου τιμόνι, αλλά στα εξαιρετικά bucket καθίσματα. Που αυτή τη φορά δεν είναι σχεδιασμένα με τη βοήθεια της Recaro, αλλά in house. Και είναι εξαιρετικά.

Πολύ εξαιρετικά, γιατί σου αγκαλιάζουν το σώμα, σου στηρίζουν τη μέση, ενώ φουσκώνουν και τα πλαϊνά ώστε να ταιριάζουν σε κάθε σωματότυπο (μέχρι και 18 διαφορετικές ρυθμίσεις).

Απόλυτο σε επιδόσεις

Μετά από αυτά λοιπόν, από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα, δεν μπορείς να αναμένεις κάτι λιγότερο για την οδική του συμπεριφορά. Και πραγματικά, το ισχυρότερο Astra, είναι και το πιο σπορτίφ, το πιο εκρηκτικό, το πιο απόλυτο!

Ο 2λιτρος κινητήρας δεν σταματά ποτέ να ανεβάζει στροφές και να σε κολλάει στο κάθισμα. Ακόμη και χωρίς να έχεις πατήσεις το κουμπί OPC στην κεντρική κονσόλα που επεμβαίνει σε τιμόνι, ανάρτηση, κινητήρα, ακόμη και με 6η στην Autobahn.

Τα 280 άλογα είναι πολλά, τα 400 Nm ροπής από τις 2.500 έως τις 4.500 περισσότερα.

Σε κάθε αλλαγή ταχύτητας, οι κινητήριοι τροχοί σπινάρουν, ενώ όταν βγεις από την εθνική και μπεις στο επαρχιακό δίκτυο καταλαβαίνεις αρχικά τη δουλειά που έχει από τους μηχανικούς του OPC.

Στην πίστα – Εντυπωσιακό…

Στην πίστα, σε διάφορες επιμέρους δοκιμασίες (slalom, φρένα, γύρος πίστας), αισθάνεσαι το πόσο καλά και γρήγορα δουλεύει το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό (έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την drexler).

Πρόκειται για ένα μοντέλο που τα όριά του είναι μεγαλύτερα από τα όρια του μέσου οδηγού, ένα μοντέλο που σε εμπνέει αυτοπεποίθηση και σε παρακινεί να κινείσαι στα όρια. Ακόμα και αν το τιμόνι του κάποιες φορές θα το ήθελες πιο πλούσιο σε πληροφόρηση.

Από 32.500 ευρώ στην Ελλάδα

Στην Ελλάδα έχουν ξεκινήσει οι παραγγελίες, η τιμή του ανέρχεται στα 32.500 ευρώ και τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένονται μέσα στον Αύγουστο.

Πηγή: autotriti.gr