Με τον καλύτερο δυνατό τρόπο έπεσε η αυλαία του μηχανοκίνητου αθλητισμού για το 2017, και συγκεκριμένα με το Dirt Games Challenge τον νεοσύστατο θεσμό που φέτος κατάφερε (από την πρώτη του χρονιά διεξαγωγής) να δημιουργήσει τεράστιο ενδιαφέρον.
Μεγάλοι πρωταγωνιστές αποδείχθηκαν οι 94 συμμετέχοντες που εκκίνησαν στον αγώνα της πίστας των Μεγάρων, οδηγώντας χωμάτινες φόρμουλες και αγωνιστικά αυτοκίνητα. Στη μικτή διαδρομή που είχε σχεδιάσει η ομάδα του Dirt Games Challenge μαζί με το Α.Σ.Μ.Α., οι οδηγοί προσέφεραν πλούσιο θέαμα στον μεγάλο αριθμό των θεατών που παραβρέθηκαν.
Ένα ακόμα στοιχείο που χαρακτήρισε τη σημερινή ημέρα, ήταν ο έντονος συναγωνισμός σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες, με δεδομένο ότι στον αγώνα είδαμε αρκετά σπουδαία ονόματα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Παράλληλα, με δεδομένο το γεγονός ότι αποτελούσε τον τελευταίο γύρο του Dirt Games, στο τέλος έγιναν γνωστοί και οι κάτοχοι των τίτλων για το 2017. Μεγάλος νικητής, είναι ο Γιώργος Ζυμαρίδης που κατάφερε να κατακτήσει το Κύπελλο τόσο στα 650 κ.εκ., όσο και στην κατηγορία έως 750 κ.εκ. Στην πρώτη το κατάφερε με το SR Kartcross, ενώ στη δεύτερη με το Speedcar. Επίσης, ο Επαμεινώνδας Καρανικόλας εξασφάλισε το κύπελλο στην κατηγορία Open, οδηγώντας το πανίσχυρο τετρακίνητο Autocross. O ταχύτατος Έλληνας οδηγός, ολοκλήρωσε ιδανικά τη χρονιά, αφού ήταν ο ταχύτερος σήμερα στην κατηγορία Open, με τους Αναστάσιο Ευσταθιάδη (Εdge Piranha) και Πάνο Αποστόλου (Speedcar) να τον ακολουθούν στο βάθρο.
Στην κατηγορία έως τα 650 κ.εκ. μάλιστα συγκέντρωσε 14 συμμετοχές, τις εντυπώσεις και μαζί τη νίκη κατέκτησε ο Γιάννης Χεκιμιάν με το Speedcar. Οι Γιώργος Ζυμαρίδης με SR Kartcross και Κώστας Χριστόπουλος με Speedcar συμπλήρωσαν το βάθρο.
Ανάλογη εικόνα, όμως, είχαμε και στην κατηγορία των 750 κ.εκ., με τον Γιάννη Χεκιμιάν να επικρατεί και πάλι οδηγώντας χωμάτινη φόρμουλα της Speedcar, όντας ο άνθρωπος του αγώνα. Μάλιστα, δεύτερος ακολούθησε ο Τάκης Καϊτατζής με το νέο SR Kartcross στην πρώτη του εμφάνιση στο θεσμό, με τον Γιώργο Ζυμαρίδη (αυτή τη φορά με το πράσινο Speedcar) να τερματίζει τρίτος, αλλά πανηγυρίζοντας αντίστοιχα και σε αυτή την περίπτωση τον τίτλο στην κατηγορία.
Μάχες, όμως, είχαμε και στις κατηγορίες των αυτοκινήτων. Ταχύτερος όλων, αναδείχθηκε ο Πάνος Κύρκος με το Mitsubishi Lancer EVO VIII της κατηγορίας Α, σημειώνοντας εξαιρετικούς χρόνους. Στο βάθρο της κατηγορίας άνω των 2.000 κ.εκ. τον ακολούθησε ο Λάμπρος Κύρκος με ίδιο αυτοκίνητο, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Λευτέρης Αλυγιζάκης με ένα Lancer ένατης γενιάς. Στην κατηγορία έως 2.000 κ.εκ., στο βάθρο ανέβηκαν οι Τάκης Καμπύλης (Skoda Fabia S2000), Παναγιώτης Στιβαχτάρης (MG ZR) και Κώστας Αντωνίου (Ford Escort RS), ενώ σε αυτή έως 1.600 κ.εκ. καλύτερος όλων αναδείχθηκε ο Γιάννης Ακράτος (Peugeot 208 R2), ακολουθούμενος από τους Σπύρο Βασιλείου (Rover MG) και Χαράλαμπο Γαζετά (Opel Corsa S1600). Τέλος στην μικρότερη κατηγορία έως 1.400 κ.εκ. ο Νίκος Χρυσάφης με το Peugeot 206 επικράτησε και οι Μανώλης Χαλιβελάκης (Skoda Fabia), Χρήστος Σουρτζής (MG ZR), τον ακολούθησαν στο βάθρο.
Νίκος Τσάδαρης