«Χαιρετώ όλους! Τουϊτάρω ως Opel//Vauxhall CEO στην μεγαλύτερη επιστροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας», ήταν το πρώτο τουίτ του Dr. Karl-Thomas Neumann, που δημοσιεύτηκε λίγους μήνες αφότου ανέλαβε το τιμόνι της Opel. Έτσι, έγινε ο πρώτος “ψηφιακός CEO” Ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. Με αυτή τη μέθοδο, ο νέος CEO έδειξε ότι μία επικοινωνία προσαρμοσμένη στο target group αποτελεί βασικό συστατικό επιτυχίας.
Τα σύντομα μηνύματα του ψηφιακού CEO στο @KT_Neumann απευθύνονται σε πάνω από τρία εκατομμύρια άτομα κάθε χρόνο. Ο ίδιος είναι επίσης ενεργός και σε άλλα κανάλια των social media όπως LinkedIn, YouTube και XING ενώ ο αριθμός των followers του αυξάνεται καθημερινά. Αλλά η ιστορία δεν σταματά εδώ. Οι χρήστες, μπορούν τώρα να μάθουν μία νέα πλευρά του Dr. Karl-Thomas Neumann καθώς ο 55-χρονος ετοιμάζεται να μοιράζεται προσωπικά του εγχειρήματα στο Instagram. Θα μοιράζεται εντυπώσεις από τις σπορ δραστηριότητές του στην ποδηλασία βουνού, την ιστιοπλοΐα, τα κλασικά αυτοκίνητα Opel και το τρέξιμο.
Ο Neumann, μέλος του αποκλειστικού προγράμματος Influencer στο LinkedIn με μόλις 500 μέλη σε όλο τον κόσμο, προσφέρει πολύτιμες πληροφορίες για τις τάσεις της βιομηχανίας, θέματα προσωπικού και την συνεισφορά του ως Opel CEO, με αποτέλεσμα περίπου 9.000 άτομα ήδη να τον παρακολουθούν μέσω της πλατφόρμας στα Γερμανικά, Αγγλικά και Γαλλικά. Επιπλέον, πρόσφατα αποδέχτηκε την πρόσκληση από το XING όπου μεταφέρει τις γνώσεις του ως Industry Insider. Πάνω από δέκα εκατομμύρια Γερμανόφωνοι επαγγελματίες μπορούν να επωφεληθούν από την γνώση και εμπειρία του.
Σε έναν άλλο τομέα, ο Dr. Neumann απευθύνεται σε ένα ακόμα ευρύτερο κοινό, με το YouTube videocast – εν τω μεταξύ, ήδη το 38ό μήνυμα του CEO της Opel κυκλοφορεί online. Ακόμα περισσότερες ειδήσεις για τα τελευταία προϊόντα και εξελίξεις μέσα στην εταιρία αναρτώνται τακτικά και σε άλλα κανάλια των social media όπως τα Opel-Blog και Facebook.
Νίκος Τσάδαρης