Το Εαρινό Ράλι ΦΙΛΠΑ 2024 (Παρασκευή 19 Απριλίου – Κυριακή 21 Απριλίου 2024) με προορισμό τις Σπέτσες, πέρασε για άλλη μια φορά στην ιστορία ως μια ιδιαίτερα επιτυχημένη εκδήλωση.

Στην εκδήλωση-αγώνα έλαβαν μέρος 80 αυτοκίνητα, εκ των οποίων τα περισσότερα από τα μισά ήταν κατασκευασμένα πριν το 1970, ενώ τα δύο παλαιότερα ήταν έτους κατασκευής 1948 και 1951. Για ακόμη μια φορά τα πληρώματα είχαν δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δυο κατηγορίες, την Classic Regularity με έξη ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 53 χιλιομέτρων και την Touring με λιγότερες ειδικές διαδρομές και χαμηλότερες ταχύτητες.

Η εκκίνηση δόθηκε το πρωί της Παρασκευής στα Ίσθμια. Τα αυτοκίνητα και των δύο κατηγοριών αρχικά ακολούθησαν κοινή διαδρομή περνώντας από Ρυτό, Σοφικό, Αγγελόκαστρο, Δήμαινα, Κολιάκι, Τραχειά, Καρατζάς, Ηλιόκαστρο και Θερμησία, και εν συνεχεία κατευθύνθηκαν προς τον τερματισμό του πρώτου σκέλους στο Πόρτο Χέλι, ενώ η κατηγορία Touring ακολούθησε μια συντομότερη διαδρομή. Αυτοκίνητα και πληρώματα πέρασαν με το ferry από την Κόστα στις Σπέτσες όπου παρατάχθηκαν στο χώρο μπροστά από το Poseidonion Grand Hotel, αποτελώντας αντικείμενο θαυμασμού για τους ντόπιους αλλά και τους επισκέπτες του νησιού. Το βράδυ παρόλη την βροχή πληρώματα και συντελεστές της εκδήλωσης συγκεντρώθηκαν στο επιβλητικό σαλόνι του ξενοδοχείου για ένα welcome drink.

Το Σάββατο το πρωί, πληρώματα και αυτοκίνητα ξεκίνησαν με πολύ δυνατό αέρα ο οποίος δυσχέρανε τις εργασίες της οργάνωσης για το δεύτερο σκέλος, τον καθιερωμένο γύρο του νησιού με την τελευταία ειδική διαδρομή της εκδήλωσης. Οι συμμετέχοντες τερμάτισαν τελικά στην Αγ. Παρασκευή όπου ακολούθησε το παραδοσιακό πικ-νικ στην παραλία.

Νωρίς το μεσημέρι,τα αυτοκίνητα πέρασαναπό το δυτικό μέρος του νησιού και το παλιό λιμάνι ενώ μερικά από αυτά επισκέφθηκαν το καρνάγιο του Κορακή. Στη συνέχεια επέστρεψαν και στάθμευσαν τα οχήματά τους μπροστά από το ξενοδοχείο, για την απονομή των βραβείων στους νικητές, ενώ ακολούθησε η ψηφοφορία του κοινού για το πιο όμορφο αυτοκίνητο.

Νικητές του αγώνα στις δύο βασικές κατηγορίες αναδείχθηκαν οι εξής:

Regularity

  • 1οι Δ. Καλογεράς με AlfaRomeo GT 1300 Junior, 1972
  • 2οι Andonov Georgi – Andonova Yordanka με Mercedes Benz 190E, 1984
  • 3οι Γ. Κατσαούνης– Μ.Μανσόλας, με Porsche 911 Coupe, 1965

Touring

  • 1οι Ν. Χρυσανθόπουλος-Σ. Χρυσανθόπουλος με Fiat 127, 1979
  • 2οι Ν. Παπαδήμας – Σ. Ιωαννίδου με Nissan 200SX 1991
  • 3οι Α. Νικολαΐδης – Φ. Μπαλλή με Alfa Romeo Alfetta GT, 1978

Το βραβείο της ψηφοφορίας του κοινού έλαβε μια κόκκινη JaguarXK 140, 1956

Ακολουθούν φωτογραφίες: