Η Benetton έκανε και πάλι το θαύμα της. Η ιταλική εταιρία ρούχων έκανε άλλη μία εξαιρετική καμπάνια, που «χτυπά» μία ευαίσθητη φλέβα της εποχής. Αυτή τη φορά το θέμα είχε να κάνει με την ανεργία. Η εταιρία έπαιξε με τις λέξεις employee (υπαλληλος) και unemployment (ανεργία). Τις συνδύασε και έφτιαξε το σλόγκαν unemployee of the year, το οποίο θα μπορούσε να μεταφραστεί ως (ο μη υπάλληλος της χρονιάς).
Στις νέες καταχωρίσεις της Benetton εμφανίζονται άνεργοι νέοι και νέες. Ωστόσο, η καμπάνια δεν θα μείνει στα λόγια αλλά θα περιλαμβάνει και πράξεις. Η Benetton θα διαθέσει ένα κονδύλι 500.000 ευρώ για να χρηματοδοτήσει επιχειρηματικές ιδέες νέων ανέργων.
Ο σχετικός διαγωνισμός αρχίζει σήμερα και αφορά άνεργους από 18 έως 30 ετών. Η Benetton τους καλεί να υποβάλουν τις ιδέες τους, κερδοσκοπικές ή μη, οι οποίες θα πρέπει να έχουν ως στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στις κοινότητες όπου ζουν.
Η καμπάνια υλοποιήθηκε από την Fabrica, την «ιδιωτική» εταιρία προώθησης της Benetton, σε συνεργασία με τη διαφημιστική 72&Sunny. Το unemployee of the year είναι συνέχεια της περυσινής, πολυσυζητημένης καμπάνιας unhate, η οποία παρουσίαζε τους μεγαλύτερους ηγέτες του πλανήτη να αντάλλασσουν περιπαθή φιλιά. Το unhate βραβεύθηκε ως η έντυπη διαφημιστική καμπάνια για το 2012 και το unemployee of the year βαδίζει στον ίδιο δρόμο.