Με τίτλους όπως «Η Αναγέννηση της Αθήνας», «Νέα αστέρια στην Αθήνα», «Ήρθε η ώρα και πάλι για την Ελλάδα» και «Δημιουργικότητα μέσα από την κρίση» γερμανικά ΜΜΕ φιλοξένησαν άρθρα τα οποία εκθείαζαν την πολιτιστική αναγέννηση της πόλης, την μοναδικότητα της Αθηναϊκής Ριβιέρας και την ομορφιά των νησιών του Αργοσαρωνικού.
 
Σε έναν χρόνο, πάνω από 35 δημοσιεύματα ήταν το αποτέλεσμα των στοχευμένων ενεργειών της Marketing Greece σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών, Αττικής & Αργοσαρωνικού και την Aegean.
 
Πολυσέλιδα άρθρα φιλοξενήθηκαν σε εφημερίδες, site και περιοδικά όπως η Die Welt (κυκλοφορία 350.240), η κυριακάτικη Sonntag Aktuell (κυκλοφορία 614.787), το γερμανικό γυναικείο περιοδικό Bella και το αυστριακό αντρικό περιοδικό Wiener συνολικής κυκλοφορίας πάνω από 105.000 και η Frankfurter Rundschau, η οποία κυκλοφορεί στο χρηματοοικονομικό κέντρο της Γερμανίας, την Φρανκφούρτη. Τα άρθρα ήταν σε συνέχεια οργάνωσης δημοσιογραφικών αποστολών.
 
Μέσα από τα δημοσιεύματα οι αναγνώστες είχαν την ευκαιρία να δουν την Αθήνα από τη ματιά των δημοσιογράφων και να αφουγκραστούν τις εμπειρίες που έζησαν κατά την διάρκεια της διαμονής τους και της περιήγησή τους στην πόλη.
 
Η Marketing Greece, πρόσφατα, υλοποιώντας το πλάνο της για την προβολή της Αθήνας στην γερμανική αγορά, οργάνωσε σε συνεργασία με την γερμανική έκδοση του διεθνούς αντρικού περιοδικού Men’s Health, φωτογράφιση μόδας για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2015.
 
Τέλος, τον περασμένο Οκτώβριο, πραγματοποίησε δημοσιογραφικές συναντήσεις στο Μόναχο και το Αμβούργο, με πάνω από 30 δημοσιογράφους από εξέχοντα μέσα όπως το Geo Saison, το Lonely Planet Traveller, το Food and Travel, το Instyle και το Harper’s Bazaar. Κατά την διάρκεια των συναντήσεων, οι δημοσιογράφοι ενημερώθηκαν για τις νέες εμπειρίες που έχει να προσφέρει η Αθήνα και η Ελλάδα στους γερμανούς επισκέπτες.