Αύξηση κατέγραψε τον Αύγουστο η αεροπορική κίνηση σε όλα τα αεροδρόμια της χώρας, πτήσεις και αφίξεις επιβατών εσωτερικού και εξωτερικού, σε σύγκριση με τον «εξαιρετικό Αύγουστο του 2013», σύμφωνα με τα στοιχεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.
Σύμφωνα με την ΥΠΑ, η επιβατική κίνηση καταγράφει την υψηλότερη επίδοση των τελευταίων πέντε ετών, και αυτό οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ακόμη καλύτερη εικόνα του τουρισμού αλλά και στη σταδιακή βελτίωση της εσωτερικής αγοράς.
«Εάν η πορεία αυτή συνεχισθεί και στο τελευταίο τετράμηνο του έτους, το 2014 μπορεί να είναι μία από τις καλύτερες χρονιές για την ελληνική πολιτική αεροπορία», τονίζει η διοίκηση της ΥΠΑ σε ανακοίνωσή της.
Συγκεκριμένα :
- Οι πτήσεις εσωτερικού παρουσίασαν αύξηση κατά 5,8%.
- Οι πτήσεις εξωτερικού παρουσίασαν αύξηση κατά 15,4%, επιβεβαιώνοντας την ακόμη καλύτερη πορεία του τουρισμού για το 2014.
- Οι αφίξεις εσωτερικού παρουσίασαν αύξηση κατά 22,7% επιβεβαιώνοντας την τάση ανακάμψεως, η οποία άρχισε από τον Ιούνιο.
- Οι αφίξεις εξωτερικού παρουσίασαν αύξηση κατά 15,4%, παρά τα γνωστά γεγονότα της ευρύτερης περιοχής.
Συγκρίνοντας τις επιδόσεις του οκταμήνου του 2014 με την αντίστοιχη περίοδο των προηγούμενων ετών, προκύπτει ότι ο αριθμός των πτήσεων επανακάμπτει φθάνοντας περίπου στα επίπεδα του 2011.
Για το 2014 η ΥΠΑ κατέγραψε 284.191 πτήσεις, όταν το 2013 πραγματοποιήθηκαν 263.143, το 2012 271.312, το 2011 288.170 και το 2010 303.076. Σε ό,τι αφορά στις αφίξεις επιβατών φέτος είναι κατά πολύ μεγαλύτερες, καθώς φτάνουν τα 31,4 εκατ.
Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας κάνει ιδιαίτερη μνεία στις θετικές επιδόσεις του ΔΑΑ για άλλον ένα διαδοχικό μήνα, με τις οποίες φαίνεται, ότι η αναστροφή του κλίματος στον μεγαλύτερο αερολιμένα της χώρας μετά από τέσσερα χρόνια δείχνει να είναι οριστική. Η μεταβολή αυτή αποκτά μεγαλύτερη σημασία, αν ληφθεί υπ΄όψιν, ότι ο ΔΑΑ έχει πολύ μικρό αριθμό πτήσεων τσάρτερ.
Ο διοικητής της ΥΠΑ, Δημήτριος Κούκης, δήλωσε: «Με την ευκαιρία της επιτυχημένης συμπληρώσεως του δυσκολότερου μέρους της απαιτητικής αυτής χρονιάς θα ήθελα να ευχαριστήσω από βάθους καρδίας όλο το προσωπικό της Υπηρεσίας, το οποίο, εργαζόμενο συχνά υπό οριακές συνθήκες, κατάφερε να εξυπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τους πελάτες της ΥΠΑ (αεροπορικές εταιρείες και επιβάτες) και να συμβάλει με τον τρόπο του στην ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού».