Το Pheed έχει κλέψει τις εντυπώσεις μαθητών λυκείου που ψάχνουν για μία νέα ψηφιακή εμπειρία. Είναι μία εφαρμογή για το iPhone, που μέσα σε λίγους μήνες κατάφερε να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση των δωρεάν εφαρμογών της πλατφόρμας, ξεπερνώντας τα Facebook και Twitter.
Η εφαρμογή έχει ήδη γίνει πολύ δημοφιλής ανάμεσα στους καλλιτέχνες, με πολλούς φωτογράφους, κινηματογραφιστές και μουσικούς να τη χρησιμοποιούν.
Όμως αυτό που πραγματικά απογείωσε το «Pheed» ήταν η διαφήμισή του από «δημοφιλείς» νέους του Twitter και του Instagram. Όπως μάλιστα είπαν και οι υπεύθυνοι της εφαρμογής, όταν η Acacia Brinley, που διαθέτει πολλούς followers στο twitter, έγραψε στον λογαριασμό της «@Pheed Sickest App», χιλιάδες έφηβοι έσπευσαν να ανοίξουν κανάλια για το Pheed.
Το Pheed είναι μία πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης που συνδυάζει στοιχεία των Twitter, SoundCloud, Tumblr, Ustream και Instagram. Επίσης, δεν υπάρχουν όρια στο μέγεθος του περιεχομένου, τα βίντεο μπορούν να τρέξουν μέχρι και 4 ώρες και 20 λεπτά, ενώ οι φωτογραφίες μπορεί να έχουν οποιαδήποτε ανάλυση και σχήμα.
Ο CEO της Pheed, OD Kobo δήλωσε πως «αυτή η μηχανή είναι ότι καλύτερο θα μπορούσε, αφού είναι αυτοχρηματοδοτούμενη. Είμαστε μία μικρή ομάδα ανθρώπων, ενώ το Pheed γίνεται αποδεκτό από την κοινότητα».