Μέχρι τώρα η αναζήτηση αφορούσε κυρίως την αντιστοίχιση των λέξεων-κλειδιών με ερωτήματα. Το πρόβλημα είναι όμως ότι κάθε λέξη μπορεί να έχει διαφορετικό νόημα ανάλογα με το πλαίσιο στο οποίο χρησιμοποιείται.
Προσπαθώντας να αντιμετωπίσει αυτό το θέμα η η Google ανέπτυξε το Knowledge Graph, ένα ευφυές μοντέλο το οποίο θα αρχίσει να αξιοποιείται σταδιακά στις αναζητήσεις των χρηστών. Στόχος του είναι να κατανοεί τις λέξεις ως έννοιες όπως βέβαια και τις μεταξύ τους σχέσεις.
Για παράδειγμα η αναζήτηση για τη λέξη «Apple», θα μπορούσε να αφορά είτε την εταιρεία είτε το φρούτο. Κάνοντας χρήση του Knowledge Graph το Google θα μπορεί να διακρίνει τι από τα δύο ενδιαφέρει το χρήστη και να παρουσιάσει στην δεξιά στήλη των αποτελεσμάτων τις πιο σχετικές πληροφορίες.
Το Knowledge Graph αντλεί πληροφορίες από πηγές όπως η Wikipedia, το Freebase ή ακόμα και η CIA και περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή περισσότερα από 500 εκατομμύρια αντικείμενα και πάνω από 3,5 δισεκατομμύρια τμήματα πληροφορίας που αφορούν τα αντικείμενα αυτά και, το κυριότερο τις μεταξύ τους σχέσεις.
Παρόλα αυτά δεν περιορίζεται στα δεδομένα αυτά αλλά λαμβάνει υπόψη του και τις ίδιες τις αναζητήσεις όσων το χρησιμοποιούν προκειμένου να βελτιώσει ακόμη περισσότερο τα αποτελέσματα του
Στο βαθμό που θα ενσωματωθεί στην αναζήτηση αποτελεσμάτων το Knowledge Graph θα επιτρέπει την χρήση πιο ασαφούς γλώσσας, θα παρουσιάζει καλύτερες περιλήψεις των διαθέσιμων πληροφοριών και θα δίνει τη δυνατότητα για μεγαλύτερη εμβάθυνση αλλά και πιο ευρύ πεδίο απαντήσεων.