To StumbleUpon, το site που σας επιτρέπει να ανακαλύψετε το διαδίκτυο μέσω του κουμπιού του, «Stumble!», δημοσιοποίησε το Best Of StumbleUpon 2011, μαζί με το παρακάτω infographic.
Τα πιο δημοφιλή θέματα για το 2011 ήταν ο σεισμός της Ιαπωνίας και το τσουνάμι, ο «Βασιλικός Γάμος» και ο θάνατος του Steve Jobs. Στην πραγματικότητα, μετά το θάνατο του Jobs στις 5 Οκτωβρίου, σημειώθηκε μία αύξηση της τάξης του 199.500% στις αναζητήσεις για τον συν-ιδρυτή της Apple.
Κατά τη διάρκεια του Super Bowl, πραγματοποιούνταν περίπου 41 «stumbles» από κινητές συσκευές ανά δευτερόλεπτο, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι το 80% των ανθρώπων επιτελούν διάφορες εργασίες από τα κινητά τους τηλέφωνα καθώς παρακολουθούν τηλεόραση.
Οι πιο δημοφιλείς συνδέσεις περιλαμβάνουν αποσπάσματα του Albert Einstien, street installations από τον Mark Jenkins και μια χιουμοριστική λίστα για το πώς να εκνευρίσετε τους τριγύρω σας.
Μερικές ακόμα ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με το site, έχουν να κάνουν με το ότι κατάφερε και έφτασε τα 20 εκατομμύρια χρήστες τον Οκτώβριο, καθώς και ότι έλαβε έναν ανασχεδιασμό τον Δεκέμβριο.