Το κατώφλι του ανακριτή θα περάσει και πάλι την ερχόμενη Δευτέρα ο 64χρονος οδηγός της νταλίκας, ο οποίος τα ξημερώματα της Τετάρτης ξέφυγε της πορείας του στη Λεωφόρο Κηφισού και πέρασε στο αντίθετο ρεύμα με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο δύο άτομα και να τραυματιστεί σοβαρά ακόμα ένα.
Της Μαρίας Ζαχαροπούλου
Ο ίδιος φέρεται να επικαλείται μηχανική βλάβη της νταλίκας καθώς ισχυρίζεται πως έτρεχε με 60 χιλιόμετρα και το τιμόνι δεν «υπάκουσε» στις εντολές του με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο. Ο κατηγορούμενος για βαρύτατα αδικήματα, μεταξύ των οποίων και το κακούργημα της διατάραξης ασφαλείας συγκοινωνιών από την οποία πράξη προήλθε θάνατος, σύμφωνα με πληροφορίες, παραδέχεται πως πριν οδηγήσει την μοιραία νταλίκα διασκέδαζε σε φιλικό σπίτι. «Μου τηλεφώνησε ο δεύτερος οδηγός της νταλίκας και μου ζήτησε εκτάκτως να κάνω εγώ το δρομολόγιο. Δέχτηκα γιατί αν και είχα πιει κρασί ένιωθα καλά» φέρεται να λέει.
Ωστόσο, από τις καταθέσεις των αστυνομικών που συμπεριλαμβάνονται στη δικογραφία προκύπτει ότι ο οδηγός δεν ήταν σε καλή κατάσταση.
«Βγήκε από το αυτοκίνητο και ήταν εμφανώς μεθυσμένος.» καταθέτει ένας από τους αστυνομικούς ο οποίος έφτασε στη Λεωφόρο Κηφισού λίγα λεπτά μετά το δυστύχημα. Ενδεικτική είναι η περιγραφή ενός ακόμη αστυνομικού που αναφέρει ότι «ο οδηγός ήταν προφανώς σε κατάσταση μέθης αφού απέπνεε έντονη οσμή οινοπνεύματος. Είχε μάτια ερυθρά, είχε ομιλία συγκεχυμένη και ασταθές βάδισμα…».
Ένας από τους αυτόπτες μάρτυρες καταθέτει στην αστυνομία ότι ο κατηγορούμενος οδηγός καθυστέρησε να κατέβει από το όχημα του. «Μου έκανε εντύπωση πως όταν κατέβηκε δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους τραυματίες » αναφέρει χαρακτηριστικά.
Σοκαριστική είναι η περιγραφή ενός δεύτερου αυτόπτη μάρτυρα ο οποίος αναφέρεται στις μοιραίες στιγμές που η νταλίκα εκτός ελέγχου παρέσυρε τα πάντα στο διάβα της. «Βλέπω στο ρεύμα προς Λαμία μια νταλίκα να ανεβαίνει την κεντρική νησίδα της Λ. Κηφισού, να καταστρέφει τις μπάρες, να εισέρχεται κάθετα στο αντίθετο ρεύμα… Συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα και τα εξέτρεψε και τα δυο, το ένα προς τις δεξιές μπάρες του ρεύματος προς Πειραιά και το άλλο το ανέβασε στην κεντρική νησίδα της Λ. Κηφισού… Σταματήσαμε και πήγαμε προς το μέρος των οχημάτων. Ο οδηγός της νταλίκας έδειχνε σα χαμένος», υπογραμμίζει.
Σύμφωνα με πληροφορίες, από τα στοιχεία της δικογραφίας προκύπτει ότι κατά τον έλεγχο της νταλίκας διαπιστώθηκε πως δεν είχε άδεια κυκλοφορίας, κρατικών πινακίδων, ασφαλιστηρίου, δελτίου ΚΤΕΟ, βεβαίωσης καλής λειτουργίας ταχογράφου καθώς και του απαιτούμενου τσιπ. Από την κατάθεση του αστυνομικού που διενήργησε τον έλεγχο διαπιστώνεται ότι ο φερόμενος αριθμός πλαισίου του οχήματος εμφανίζεται «να είναι ακαταχώρητος στην τερματική της υπηρεσίας μου και δεν προκύπτουν τίτλοι ιδιοκτησίας του όπως επίσης και το νόμιμο της εισαγωγής του στη χώρα».
Μάλιστα, οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως οι πινακίδες που έφερε το μοιραίο όχημα αντιστοιχούν σε άλλο που έχει διαφορετικό αριθμό πλαισίου. Επιπλέον, υπογραμμίζεται στη δικογραφία πως «κατά τον έλεγχο των ταχογράφων διαπιστώθηκε ότι οι οδηγοί το οδηγούσαν πάρα πολλές ώρες χωρίς τα προβλεπόμενα διαλείμματα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι αστυνομικοί έχουν στα χέρια τους στοιχεία σύμφωνα με τα οποία προκύπτει πως ο 64χρονος οδηγός τα ξημερώματα της 12ης Φεβρουάριου του 2018 σε έλεγχο στη συμβολή της Ιεράς οδού με τον παράδρομο της Λ. Κηφισού «είχε καταληφθεί να οδηγεί το ίδιο όχημα υπό την επήρεια οινοπνεύματος σε ποσοστό 0,22».