Νέες πληροφορίες έρχονται στο φως της δημοσιότητας για τη δράση του δικτύου ναρκεμπόρων που παρασκεύαζε στην Αττική αμφεταμινούχα χάπια Captagon, γνωστά ως το «ναρκωτικό των τζιχαντιστών».
Σύμφωνα με την «Καθημερινή» το δίκτυο σχετίζεται με μια αιματηρή καταδίωξη ταχυπλόου ανοικτά της Χίου, με έναν νεκρό, το καλοκαίρι του 2007.
Συνδετικός κρίκος των δύο υποθέσεων είναι ένας 48χρονος Έλληνας, «έμπειρος χειριστής σκαφών», όπως χαρακτηριστικά περιγράφεται στην πρόσφατη δικογραφία του ΣΔΟΕ. Ο 48χρονος δεν συγκαταλέγεται μεταξύ των κατηγορουμένων, ωστόσο είναι πιθανό να αντιμετωπίσει δίωξη για συμμετοχή στο κύκλωμα. Διαπιστώθηκαν, άλλωστε, επαφές του με τους ναρκεμπόρους και επισκέψεις του στην αποθήκη του Κορωπίου, όπου φυλασσόταν το ταχύπλοο με το οποίο θα μεταφέρονταν 650.000 ναρκωτικά χάπια από το Πόρτο Ράφτη στην Τουρκία.
Την 7η Αυγούστου 2007 ο 38χρονος, τότε, άνδρας είχε εμπλακεί σε καταδίωξη με σκάφος του Λιμενικού νότια της Χίου. Μαζί με δύο ακόμη άνδρες είχαν αποπλεύσει από το Πόρτο Ράφτη με ένα νεοαποκτηθέν φουσκωτό σκάφος (με μηχανές 1.050 ίππων) ιδιοκτησίας του και με προορισμό την Ικαρία. Νότια της Χίου, ωστόσο, και ενώ το ταχύπλοο είχε παρεκκλίνει της πορείας του περίπου 20 μίλια, καταδιώχθηκε από πλωτό του Λιμενικού που περιπολούσε στην περιοχή. Σύμφωνα με την επίσημη εκδοχή, οι επιβαίνοντες είχαν προσπαθήσει να διαφύγουν αναπτύσσοντας ταχύτητα, με συνέπεια οι άνδρες του Λιμενικού να «απαντήσουν» αρχικά με προειδοποιητικές βολές και στη συνέχεια με πυρά ακινητοποίησης κατά των μηχανών του ταχύπλοου. Στη διάρκεια του επεισοδίου, είχε τραυματιστεί από σφαίρα στα πλευρά και το χέρι ο 48χρονος χειριστής του σκάφους, ο οποίος αρκετές ώρες αργότερα και ενώ νοσηλευόταν στο νοσοκομείο της Χίου είχε πεθάνει από έμφραγμα.
Ο ένας από τους δύο συνεπιβάτες του, ο οποίος σήμερα φέρεται αναμεμειγμένος στην «υπόθεση Captagon», είχε παραχωρήσει τότε συνεντεύξεις σε εφημερίδες και την τηλεόραση υποστηρίζοντας ότι το ταχύπλοο του Λιμενικού αναιτιολόγητα και απροειδοποίητα είχε εμβολίσει το φουσκωτό τους. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Γιώργο Μαρή, νομικό σύμβουλο του Λιμενικού επί επιχειρησιακών θεμάτων που είχε – τότε – χειριστεί την υπόθεση, «το πλήρωμα του περιπολικού είχε εφαρμόσει με απόλυτα νόμιμο τρόπο τους κανόνες εμπλοκής».
Τα δύο μέλη του πληρώματος που είχαν κατηγορηθεί για το συμβάν απαλλάχθηκαν με βούλευμα.