Για οικονομική κατάρρευση των ελληνικών φορτηγών κάνει λόγο ο ανεξάρτητος βουλευτής Στάθης Παναγούλης με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή.
Συγκεκριμένα, στην ερώτησή του τονίζει την «ανοχή της σημερινής κυβέρνησης στο φαινόμενο του αθέμιτου ανταγωνισμού, που υφίστανται από αλλοδαπά φορτηγά που δρουν στην Ελλάδα με εικονική έδρα σε γειτονικές χώρες, την έλλειψη αστυνόμευσης, την απροθυμία της κυβέρνησης να ρυθμίσει νομοθετικά το ζήτημα και την επιβολή από την κυβέρνηση νέων φοροεισπρακτικών μέτρων και αυξημένων ασφαλιστικών εισφορών που οδηγούν τον κλάδο σε αφανισμό».
Με την ίδια ερώτησή του ο βουλευτής ζητά από τους υπουργούς να καταθέσουν στη Βουλή των Ελλήνων τα επίσημα στοιχεία από τα οποία προκύπτει ο κύκλος εργασιών των ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ. από το 2010 μέχρι σήμερα, ο ετήσιος αριθμός και η εθνικότητα των φορτηγών που ταξίδεψαν από τα ελληνικά λιμάνια προς τα ιταλικά και αντίστροφα από το 2010 μέχρι σήμερα, ο αριθμός των ελληνικών φορτηγών που είναι πλέον ανενεργά και ο αριθμός των ελληνικών φορτηγών που έχουν παραδώσει τις πινακίδες τους.
Τέλος, ο βουλευτής ζητά από τους υπουργούς «να αιτιολογήσουν την ανοχή τους στις παράνομες μεθοδεύσεις (προνομιακές τιμές στα φορτηγά βαλκανικών χωρών, υψηλό επίναυλο καυσίμου κ.λ.π.) των ναυτιλιακών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στην Αδριατική και στην εικονική – κατά παράβαση του Κανονισμού 1071/2009 – εγκατάσταση ελλήνων μεταφορέων στη Βουλγαρία και να ενημερώσουν το Σώμα εάν προτίθενται να καταθέσουν αίτημα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την θεσμοθέτηση ενός αποτελεσματικού για την Ελλάδα νομοθετικού πλαισίου για τις διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές».