Τα απρόοπτα συνεχίστηκαν στην πίστα του Τέξας, καθώς η εκκίνηση καθυστέρησε για περίπου 40 λεπτά μέχρι να καθαριστεί η διαρροή νερού που υπήρχε κάτω από μια γέφυρα στην τρίτη στροφή της πίστας.
Ωστόσο αυτό δεν επηρέασε το Marc Marquez ο οποίος μετά από μια καλή εκκίνηση και αφού κράτησε για λίγο ελαστικό στους πρώτους γύρους, αποφάσισε στον πέμπτο γύρο να κάνει το αποφασιστικό πέρασμα στον Andrea Dovizioso και να μην χάσει την πρωτοπορία μέχρι και το τέλος.
Η κυριαρχία του Marquez στην Αμερική είναι καθολική, έχοντας κερδίσει τους τελευταίους 8 αγώνες που έχει δώσει εκεί, ενώ ήταν η τρίτη του νίκη στην καινούργια Circuit of the Americas.
Μια νίκη που ήρθε με σχετική ευκολία, στο στεγνό, από τη στιγμή που η βροχή όχι μόνο δεν ήρθε, αλλά αντίθετα η πίστα λούστηκε από τις ακτίνες του ήλιου που έκανε την εμφάνισή του!
Σε μια πίστα που το μπροστινό ελαστικό της μοτοσυκλέτας υποφέρει αρκετά, μόνο οι Marc Marquez και Valentino Rossi επέλεξαν την πιο σκληρή γόμα από τους πρώτους έξι. Ο Dovizioso με το μαλακό μπροστά οδήγησε για πέντε γύρους την κούρσα, όμως γρήγορα κατάλαβε ότι έπρεπε να συμβιβαστεί με τη δεύτερη θέση.
Η παρουσία της GP15 ήταν εκπληκτική πάντως, με τον Andrea Dovizioso να παίρνει τη δεύτερη θέση και το δεύτερο συνεχόμενο βάθρο του στη συγκεκριμένη πίστα. Το πιο σημαντικό όμως ήταν το χαμόγελο στα χείλη του Ιταλού που νιώθει εξαιρετικά πάνω στη μοτοσυκλέτα και είναι δεύτερος στη βαθμολογία, μόλις ένα βαθμό πίσω από τον Rossi.
Να σημειώσουμε ότι η GP15 έκανε τους δυο ταχύτερους γύρους στον σημερινό αγώνα, με το 2:04.251 να ανήκει στον Iannone και το 2:04.323 στον Dovi. Από εκεί και πέρα το σκληρό μπροστά φάνηκε ότι ήταν μονόδρομος για τον Valentino Rossi, με την Μ1 να «τρώει» πολύ λάστιχο και τη φθορά στο μπροστινό του Ιταλού να είναι εμφανής και μεγαλύτερη συγκριτικά με την Honda.
Ο στόχος για τον Vale πάντως επετεύχθη και δεν ήταν άλλος από το να ανέβει στο βάθρο, σε μια πίστα που δεν το είχε καταφέρει στο παρελθόν. Μπορεί να έχασε αυτή τη φορά τη μάχη από τον Dovizioso, ωστόσο οι 16 βαθμοί τον διατηρούν στην πρώτη θέση με 41 στο σύνολο, ενώ και ο ίδιος ήταν χαρούμενος με το δεύτερο φετινό του βάθρο.
Ο Jorge Lorenzo πήρε ακόμα μια τέταρτη θέση φέτος. Ο Ισπανός – που αγωνίστηκε με αντιβιοτικά εξαιτίας της βρογχίτιδας – δεν είχε το ρυθμό να ακολουθήσει τον Marquez (όπως και κανείς άλλος σήμερα άλλωστε), ωστόσο κατάφερε να βγει νικητής από τη μάχη του με τον Iannone.
Ο Ιταλός άσος της Ducati ήταν έβδομος με το τέλος του πρώτου γύρου, αλλά έκανε μια σειρά γρήγορων γύρων στη συνέχεια (όταν σημείωσε και τον καλύτερο γύρο στον αγώνα) και γρήγορα βρέθηκε να δίνει τη μάχη για την τέταρτη θέση με τον Lorenzo, από τον οποίο στο τέλος έχασε.
Ο Bradley Smith ήταν ο καλύτερος δορυφορικός αναβάτης και έφερε τη μοτοσυκλέτα του στην έκτη θέση, την ώρα που είδε τον ομόσταυλό του να παρασύρεται από τον Scott Redding και να μην καταφέρνει να ολοκληρώσει ούτε ένα γύρο στον αγώνα.
Η δεύτερη μεγάλη απογοήτευση για τους Βρετανούς (μετά την πτώση του Redding) ακούει στο όνομα Cal Crutchlow. Ο οδηγός της CWM-LCR Honda είχε δείξει τις προηγούμενες ημέρες ότι είχε τη δύναμη να διεκδικήσει μια θέση στο βάθρο, έχοντας σύμμαχό του το καινούργιο πλαίσιο – του 2015 – με τον οποίο τον προμήθευσε η Honda.
Από την πέμπτη θέση του grid έπεσε αμέσως στην όγδοη κάνοντας κάκιστη εκκίνηση και από εκεί και πέρα έμεινε πίσω από την Suzuki του Aleix Espargaro, τον οποίο κατάφερε να ξεπεράσει μόλις στον 11ο γύρο για να τερματίσει τελικά στην έβδομη θέση, 6,5δ πίσω από τον Smith.
Στη Suzuki θα πρέπει να είναι πολύ ικανοποιημένοι! Η GSX-RR στα χέρια του Aleix Espargaro πήρε την όγδοη θέση και σαφώς θα τα πήγαινε καλύτερα, αν ο Ισπανός αναβάτης της δεν έχανε περίπου 15χλμ/ώρα από την πιο γρήγορη μοτοσυκλέτα στην πίστα (που ήταν η Honda του Aoyama).
Πολύ ενθαρρυντικό και το πρώτο πλασάρισμα του Maverick Vinales στη δεκάδα, με το νεαρό Ισπανό να μένει μια θέση πίσω από τον ομόσταυλό του (αλλά και 19,5δ πίσω του) και μπροστά από τον Danilo Petrucci που έκλεισε τη δεκάδα!
Στο Τέξας για πρώτη φορά οι GP15 έτρεξαν με 22lt στο ντεπόζιτο και ήταν όσα ακριβώς τους χρειάζονταν για να βγάλουν τον αγώνα, καθώς στο τέλος έμειναν από βενζίνη και μάλιστα ο Dovi γύρισε στο γκαράζ ανεβαίνοντας στην Ducati του Petrucci!
Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι ο Marc Marquez έγινε ο πρώτος Ισπανός που ανεβαίνει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, μετά από έξι αγώνες στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τη φετινή αγωνιστική σεζόν!
Πηγή: motograndprix.gr