Μπορεί να μην έχει τον χαρισματικό χαρακτήρα του Rossi ο Andrea Dovizioso, αλλά το ταλέντο και η οδήγησή του δεν μπορεί να αμφισβητηθεί. Οδήγησε στην Βαλένθια για πρώτη φορά την GP13 Desmosedici, στις δοκιμές μετά τον αγώνα, παίρνοντας τη θέση του Valentino Rossi, πάνω στη σέλα της μοτοσυκλέτας που μέχρι τώρα μόνον οι Stoner και Capirossi έχουν τιθασεύσει.
Οι δημοσιογράφοι κρέμονται από τα χείλια του. Θα πάθει σοκ, γνωρίζοντας την κτηνώδη Ducati μετά από έναν χρόνο πάνω στην πιο ολοκληρωμένη και βελούδινη μοτοσυκλέτα των GP, την Yamaha M1;
Ο Dovi είναι έμπειρος και έχει τη φήμη ότι προσεγγίζει και αναλύει τις μοτοσυκλέτες του με ευφυή τρόπο. Δουλεύει μεθοδικά και σειριακά, στοιχείο που δυνητικά μπορεί να βοηθήσει στην εξέλιξη της Ducati. Όμως του αρέσει η στρωτή οδήγηση κάτι που η τρέχουσα έκδοση της D16 μάλλον αποθαρρύνει.
Πάντως σπάνια κάνει λάθη, και είναι εξαιρετικά σταθερός, ενώ ξεχωρίζει η ικανότητά του στα φρένα. Τι από όλα αυτά θα τον βοηθήσει να λύσει τον γρίφο «Desmosedici» αυτόν που απέτυχε να λύσει ο Doctor;
Θα μπορέσει να συμβάλλει στην εξέλιξή της ώστε να προλάβει κάποια στιγμή τις ιαπωνικές αντιπάλους; Θα του δώσει η Ducati τα μέσα για να το κάνει; Και τελικά θα τον ακούσει η Ducati;
Πολλοί καταλογίζουν στα μειονεκτήματά του την εμπειρία του από ιαπωνικές μοτοσυκλέτες και το ότι δεν «έχει άδειο κεφάλι». Γιατί όπως έχει αποδειχτεί, η Ducati απαιτεί από τον αναβάτη της να προσαρμοστεί πάνω της, καθώς η ίδια δεν έχει τη δυνατότητα προσαρμογής. Και οι περισσότεροι αναβάτες της δεν έχουν καταφέρει να προσαρμοστούν πάνω της.
Ίσως τώρα που φεύγει ο Preziosi να αλλάξουν τα πράγματα. Ακούγεται ότι οι Γερμανοί ιδιοκτήτες της Ducati σκοπεύουν να κάνουν μεγάλες αλλαγές. Η πρώτη γεύση πάντως ήταν καλή αν και όχι ενδεικτική.
Ο Dovizioso έκανε 41 γύρους για να εξοικειωθεί όσο είναι δυνατόν να συμβεί αυτό μέσα στη βροχή. Πέτυχε πάντως τον 3ο χρόνο της ημέρας, μπροστά από τον Hayden (5ος) που την γνωρίζει καλά και διαπρέπει στη βροχή, αλλά και τον Rossi που ήταν 6ος ταχύτερος στην πρώτη του επαφή με τη Yamaha.