Το Piaggio XEvo 250, έχει αφήσει το στίγμα του ως σημείο αναφοράς στα μεγάλα αστικά commuters που χαρακτηρίζονται από άνεση και στυλ.

Το Piaggio Xevo είναι ένα δίτροχο με γνήσια γοητεία, προσοχή στη λεπτομέρεια και υψηλή ποιότητα κατασκευής. Η λειτουργικότητα και η ευχρηστία του επιβεβαιώνονται από τους πληθωρικούς διαθέσιμους χώρους για οδηγό και συνεπιβάτη.

Κυρίως όμως ξεχωρίζει από την εντυπωσιακή χωρητικότητα των 56 λίτρων του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα. Χωρά δύο κράνη full-face και αντικείμενα μήκους μέχρι 80 εκ., ενώ ο χώρος είναι προσβάσιμος και από το «πορτμπαγκάζ» στο πίσω μέρος.

Ο πίνακας οργάνων αυτοκινητιστικού στυλ είναι πολυτελής και περιλαμβάνει, εκτός από το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, μία πλήρη σειρά λυχνιών καθώς και υπολογιστή ταξιδιού «trip computer».

Στο μπροστινό μέρος ο ανεμοθώρακας είναι ενσωματωμένος στη μάσκα ενώ το ψηλό και σταθερό φτερό βελτιώνει την αεροδυναμική του σκούτερ. Η σέλα είναι μεγάλη και άνετη και διαθέτει πλάτη για το συνοδηγό. Ο εξοπλισμός του XEvo το τοποθετεί στην κατηγορία των οχημάτων «Business Class» μεταξύ των σκούτερ GT.

Το πλαίσιο του XEvo 250 αποτελείται από ατσάλινους σωλήνες σχεδιασμένο με στόχο το χαμηλό βάρος και τη δομική ανθεκτικότητα. Στο μπροστινό μέρος έχει μονταριστεί ένα πιρούνι με καλάμια 35 mm.

Στο πίσω μέρος η ανάρτηση έχει δύο υδραυλικά αμορτισέρ με ρύθμιση προφόρτισης σε 4 θέσεις. Ισχυρό είναι το σύστημα πέδησης, με ένα δισκόφρενο 260 mm μπροστά και δισκόφρενο 240 mm στον πίσω τροχό.

Ο μπροστινός τροχός είναι 14” ενώ ο πίσω είναι μικρότερος, 12”, φορά όμως ελαστικό μεγάλης σχετικά διάστασης (130/70), ώστε να εξασφαλίζει σταθερότητα και κράτημα στο δρόμο.

Το XEvo είναι και πάλι διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά στην εξαιρετικά ανταγωνιστική τιμή των 3.290 ευρώ.

Ακολουθούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου

Piaggio XEvo 250 ie

Κινητήρας Μονοκύλινδρος 4-χρονος 4-βάλβιδος με 1 ΕΕΚ
Κυβισμός 244 cc
Διάμετρος/Διαδρομή 72 x 60 mm
Σχέση συμπίεσης 11 : 1
Μέγιστη ισχύς 21,45 hp (16 kW) / 8750 σαλ
Μέγιστη ροπή 20,5 Nm / 6750 -σαλ
Τύπος μετάδοσης Συνεχώς Μεταβαλλόμενη
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Καταλύτης Τριοδικός με αισθητήρα λ
Ανάφλεξη Ηλεκτρονική, μεταβαλλόμενο αβάνς
Σύστημα ψύξης Με υγρό
Σύστημα εκκίνησης Μίζα
Τύπος συμπλέκτη Αυτόματος φυγοκεντρικός
Πλαίσιο Σωληνωτό με ενισχύσεις
Ανάρτηση εμπρός Yδραυλικό τηλεσκοπικό πιρούνι, διαδρομής 94 mm
Ανάρτηση πίσω Δύο υδραυλικά αμορτισέρ, ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου σε 4 θέσεις, διαδρομή 101 mm
Φρένο εμπρός Υδραυλικό δισκόφρενο 260mm με πλευστή δαγκάνα και 2 παράλληλα έμβολα
Φρένο πίσω Υδραυλικό δισκόφρενο 240mm με πλευστή δαγκάνα και 2 αντικρυστά έμβολα
Τροχός εμπρός Χυτός κράματος αλουμινίου 3,50″ x 14″
Τροχός πίσω Χυτός κράματος αλουμινίου 3,00″ x 12″
Ελαστικό εμπρός Χωρίς αεροθάλαμο 120/70-14″
Ελαστικό πίσω Χωρίς αεροθάλαμο 130/70-12″
Μήκος/Πλάτος/Μεταξόνιο 2070/760/1490 mm
Ύψος σέλας 790 mm
Βάρος κενό 171 kg
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ 12 lt
Μέγιστη ταχύτητα 125 km/h
Κατανάλωση 26,7 Km/l (3,74 λίτρα / 100 χλμ) με σταθερή ταχύτητα 90 Km/h
Εκπομπές καυσαερίων Euro III