Δεν είναι από τις μοτοσυκλέτες που συναντά κανείς στους ελληνικούς δρόμους ενώ ακόμη και στην Γερμανία όπου κατασκευάζονται, οι Horex είναι σπάνιες και μοναδικές.
Παρόλα αυτά η αναγεννημένη εταιρεία αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ακόμη πιο σπάνιο μοντέλο, ακόμη πιο περιορισμένης παραγωγής. Το ονόμασε Horex VR6 Café Racer 33 Limited διότι θα κατασκευαστεί σε μόλις 33 αντίτυπα.
Η Limited, το 3ο μοντέλο των Γερμανών παρουσιάστηκε στο πρόσφατο 48ο Σαλόνι της Γενεύης. Πρόκειται για μια ειδική Cafe Racer έκδοση του VR6 που δημιουργήθηκε ψωνίζοντας από τα… ράφια του βελτιωτικού οίκου LSL Motorradtechnik.
Τα 33 αντίτυπα θα διατεθούν έναντι μόλις 33.333 ευρώ (ιδιοφυής συμβολισμός αλήθεια…).
Γιατί μόλις 33 αντίτυπα; Μήπως τόσα έβγαιναν από το στοκ στα ράφια του οίκου ή απλά γιατί τόσα υπολογίζεται ότι μπορούν να πουληθούν σε τέτοια τιμή; Απλά παιχνίδι με το νούμερο 3 που είναι διάχυτο στην Horex.
Ανάμεσα στα «καλούδια» του Café Racer 33 Limited βλέπουμε τη νέα σέλα με το υπερκείμενο αφαιρούμενο σόλο κάλυμμα, τα μικρότερα εμπρός και πίσω φτερά, τα κλιπόν και τα μαρσπιέ αναβάτη / συνεπιβάτη, τις πιο εκλεπτυσμένες βάσεις φαναριού.
Επίσης τις σπέσιαλ πλάκες λαιμού που στηρίζουν τις αναβαθμισμένες αναρτήσεις της Öhlins (πιρούνι FRGT και αμορτισέρ TTX36), τα φρένα της Brembo με ακτινική τρόμπα και μονομπλόκ δαγκάνες. Τα μαρσπιέ αναβάτη είναι τοποθετημένα 10 χιλ. ψηλότερα, δημιουργώντας μια πιο σπορ θέση οδήγησης.
Πάντως στην καρδιά και του νέου μοντέλου βρίσκεται ο εκκεντρικός εξακύλινδρος κινητήρας VR6 με τους τρεις εκκεντροφόρους και τις τρεις βαλβίδες ανά κύλινδρο, τοποθετημένες ακτινικά.
Παρά τα κυβικά του (1.218) η παραγωγή ίππων έχει κατέβει στους «μόλις» 125 ίππους –από 160 του βασικού μοντέλου-, ώστε να ταιριάζει με το ύφος του μοντέλου. Η απόδοση πάντως απέχει από το racer και χωρίς το café στο όνομά της θα μπορούσε να χαρακτηριστεί από αναχρονιστική ως απλά χαλαρή.
Ανταποδίδει ωστόσο σε ροπή που εμφανίζεται αισθητά υψηλότερη αναλογικά, στα 14,3 κgm ενώ η πληθωρική και όψιμη εμφάνισή της στην κλίμακα των στροφών καλύπτει την «υποχρέωση» μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας να τεντώνει τα χέρια του οδηγού στο άνοιγμα του γκαζιού. Την ηλεκτρονική διαχείριση και τροφοδοσία έχει αναλάβει η Bosch που βρίσκεται και πίσω και από το ABS των φρένων.