O Γρηγόρης Αρναούτογλου υποδέχτηκε στο «The 2Night Show» της Δευτέρας (29/5) τον Δημήτρη Πιατά. Ο σπουδαίος ηθοποιός, με σχεδόν 50 χρόνια πορείας στον χώρο της υποκριτικής, μοιράστηκε στιγμές από συνεργασίες που έχουν χαραχτεί στη μνήμη του και μίλησε για την «απουσία» του από την τηλεόραση, τα τελευταία 30 χρόνια.
«Έχω κρύψει τους καθρέπτες γιατί δεν έχω λόγο να κοιτιέμαι και με αυτόν τον τρόπο έχω αυτοπεποίθηση», τόνισε αρχικά και συνέχισε: «Βγαίνει τόσος πολύς κόσμος για συνεντεύξεις που δεν με χρειάζεστε. Για να βγω πρέπει κάτι να έχω να πω αλλιώς δεν βγαίνω».
Έπειτα υποστήριξε: «Το σημαντικό σε αυτό που ζούμε και βιώνουμε πρέπει να είμαστε παρόντες και να εκτιμάμε κάποια πράγματα. Το θέατρο είναι επάγγελμα για να βιοποριστείς αλλά δεν σου δίνει χρήματα. Το να είσαι ηθοποιός θεάτρου δεν είναι εύκολο, υπάρχει μια κρίση. Πρέπει να είσαι και άνθρωπος ορχήστρας. Το μεγαλύτερο λάθος μου είναι ότι θέλησα να γίνω επιχειρηματίας».
Στη συνέχεια μίλησε επ’ αυτού. Το μάθημα που του έδωσε η συγκεκριμένη εμπειρία. Αν αποφασίσεις να γίνεις καλός επιχειρηματίας, σημαίνει και την αποτυχία σου σαν καλλιτέχνης. Κράτησε πέντε με επτά χρόνια και δεν θα το επιχειρούσα ποτέ ξανά. Η αιτία που έκανα επιχείρηση δεν ήταν για να βγάλω χρήματα αλλά να διαφοροποιηθώ καλλιτεχνικά. Η αγορά είναι το πώς σε φαντάζονται, και διεκδικείς την διαφορετικότητά σου. Απέτυχα οικονομικά αλλά πέτυχα καλλιτεχνικά που είναι πιο σημαντικό».
Για ποιους λόγους έχει αρνηθεί προτάσεις που του «κόστισαν» οικονομικά και για ποιο τηλεοπτικό «όχι» έχει μετανιώσει;
«Δεν κάνω τηλεόραση αλλά έκανα σε συνδρομητική πλατφόρμα για να δηλώσω ότι κάνω τηλεόραση. Έχω να δουλέψω σχεδόν 30 χρόνια στην τηλεόραση. Μπορεί να φταίω και εγώ γιατί διεκδικώ καλύτερα τα πράγματα, είμαι λίγο πιο επαναστάτης», ανέφερε και πρόσθεσε: Μου ζήτησαν να κάνω στο Mega μια σειρά καθημερινή, είπα όχι και έκανα λάθος γιατί έχασα πολλά χρήματα και με αντικατέστησε ο Κώστας Καζάκος. Πριν από κάποια χρόνια μου ζήτησαν να κάνω μια διαφήμιση, μου έδωσαν πολλά χρήματα, και τότε μου είπαν συγκυριακά να παίξω στην Επίδαυρο τον Κύκλωπα και είπα όχι σε πολλά χρήματα».
Οι ιστορίες από την πορεία του και οι αναμνήσεις από τον Βέγγο, τον Ηλιόπουλο και οι «πλάτες» στον Μπονάτσο
Μεταξύ άλλων, θυμήθηκε τον καλό του φίλο Θανάση Βέγγο, τον Ντίνο Ηλιόπουλο, την «εργασιομανή» Ρένα Βλαχοπούλου, εξήγησε γιατί έκανε «πλάτες» στον Βλάση Μπονάτσο και μίλησε για το επιτυχημένο «Αλαλούμ» της γνωριμίας τους, με τον Χάρρυ Κλυνν.
«Με τον Θανάση Βέγγο όχι μόνο ήμασταν φίλοι αλλά μου έλαχε να είμαι και στο τέλος της ζωής του στο νοσοκομείο, τον αποχαιρέτησα. Με ειδοποίησαν και βρέθηκα πρώτος γιατί έμενα κοντά. Με έβαλαν στον νεκροθάλαμο μόνο μου και τον αποχαιρέτησα συγκλονιστικά. Κλαίγοντας και αποχαιρετώντας.
Μια φορά είχα πάει στο νοσοκομείο και ήταν “έξαλλος” με την αποκλειστική που καθόταν δίπλα του και εκείνος ήταν ξαπλωμένος. Έλεγε “δεν μπορώ εγώ να είμαι έτσι και να είναι όρθια η γυναίκα”. Ήταν πολύ ευγενής», δήλωσε.
«Ο Ντίνος Ηλιόπουλος ήταν κομψός και ευγενής άνθρωπος. Δεν έχω ξανασυναντήσει στη ζωή μου τέτοια προσωπικότητα», υπογράμμισε.
«Ο Σπύρος Ευαγγελάτος για μένα ήταν ένας τεράστιος σκηνοθέτης, με εξαιρετική προσωπικότητα, με κάποιον τρόπο ήταν ο “γκουρού” μου!», ανέφερε σε άλλο σημείο της συνέντευξής του με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.
Κι έπειτα μίλησε για τον Βλάση Μπονάτσο. «Έκανα πλάτες στον Βλάση Μπονάτσο για να μη βγαίνει με την Αλίκη Βουγιουκλάκη. Ο Βλάσσης ήταν φίλος μου και συγκυριακά τον ήξερα από το “Πέλομα Μποκιού”. Κάποια στιγμή βρεθήκαμε και στην επιθεώρηση μαζί, παίξαμε και κλαίγαμε από τα γέλια. Ήταν μια αιτία για να βρεθώ και με την Αλίκη και με θεώρησε ότι ήμουν το καλό παιδί. Με πήρε κι έπαιξα στην Εύθυμη Χήρα με σκηνοθέτη τον Τάκη Βουγιουκλάκη. Με έβαλε ένθετο γιατί με θεωρούσε το γούρι και μου έλεγε ότι “βγάζεις θετική ενέργεια”. Η Αλίκη με ήθελε σε κάθε επεισόδιο», εκμυστηρεύτηκε και συνέχισε:
«Η Αλίκη είπε στον Μπονάτσο ότι θα κάνεις παρέα μόνο με τον Πιατά. Οπότε για ξεκάρφωμα έλεγε ότι πάω με τον Δημήτρη έξω, φεύγω εγώ» .
Μιλώντας για τη Ρένα Βλαχοπούλου, είπε: «Η Ρένα Βλαχοπούλου ήταν φοβερή προσωπικότητα και την ενδιέφερε το μεροκάματο και όλη η ιστορία».