O Μιχάλης Ρέππας και ο Θανάσης Παπαθανασίου ήταν τη Δευτέρα (31/10) καλεσμένοι στη «Μεγάλη Εικόνα» με τη Νίκη Λυμπεράκη στο Mega. Το κορυφαίο δίδυμο της ελληνικής κωμωδίας μίλησε για τους σταθμούς και τα ορόσημα της επιτυχημένης πορείας του, για τις νέες, αλλά και τις παλιές αγαπημένες δημιουργίες τους
Μετά την τελευταία επιτυχία στο Mega «Συμπέθεροι από τα Τίρανα», επέστρεψαν με τη νέα σειρά «Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη».
«Η ιδέα για το “Μαίρη, Μαίρη, Μαίρη” ήταν διαμόρφωση ενός άλλου πρότζεκτ. Όσο ήταν ο κορονοϊός είχαμε 5-6 ιδέες για την τηλεόραση. Οι «συμπέθεροι από τα Τίρανα» είχαν άπειρα σεναριακά λάθη και ήταν σαν μαγνητοσκοπημένο θέατρο. Καλά έκανε και το αγάπησε ο κόσμος, αλλά δεν ήταν αληθινή τηλεόραση. Η νέα σειρά έχει μεγαλύτερη ευελιξία και είναι καθαρή τηλεόραση. Είμαστε πιο κοντά στην αλήθεια και δεν έχει αυτό το θεατρικό», ανέφεραν.
Και συνέχισαν: «Δεν κάνουμε ό,τι θέλουμε στις σειρές. Είναι σαν να έρχεται ο ηθοποιός και να το γράφει μόνος του. Η γυναίκα έχει πιο μεγάλη εκφραστική γκάμα, αλλά τα αγόρια από μικροί ντρεσάρονται σε συγκεκριμένους ρόλους. Φοβούνται μην παρεξηγηθούν».
Όσον αφορά τις αρνητικές κριτικές που έχουν δεχτεί για τις ταινίες τους τόνισαν:
«Οι κριτικές στον κινηματογράφο – όχι ότι οι κριτικοί του θεάτρου μας αγκάλιασαν- στο σινεμά ήταν 100% απορριπτικοί και στις τέσσερις ταινίες» ανέφερε αρχικά ο Μιχάλης Ρέππας και συνέχισε ο Θανάσης Παπαθανασίου: «Όταν βγήκε το Safe Sex αισθάνθηκα σαν να έχω κάνει έγκλημα. Ήταν φρικτό».
«Πηγαίναμε σε μία εκπομπή, διαβάσαμε τις εφημερίδες τι γράφουν και δεν πιστεύαμε στα μάτια μας. Εμένα με νοιάζει (σ.σ. η κριτική), απλά κάποια στιγμή είπα “δεν θα μου πείτε ούτε εισιτήρια, ούτε τι γράφτηκε”… Δεν καταλαβαίνω έναν καλλιτέχνη πώς μπορεί να μην τον νοιάζει. Δεν ξέρουμε αν είναι εμπαθείς. Ένα είναι το φαινόμενο ότι 95% ήταν απορριπτικές οι κριτικές για εμάς πάντα παγίως. Μας νοιάζει πάντα η κριτική, αλλά από ένα σημείο και μετά δεν θέλουμε να ξέρουμε τι γράφεται για εμάς. Δεν έχουμε social media οπότε και δεν τα παρακολουθούμε» συμπλήρωσε ο Μιχάλης Ρέππας.
Όσο για τη θεματολογία των σεναρίων τους ανέφεραν:
«Έχουμε πάντα τα “στρατευμένα”. Οι “συμπέθεροι” ήταν μεγάλη πολιτική παρέμβαση και είναι μεγάλο γεγονός να γεμίζει το κοινό από Έλληνες και Αλβανούς και να γελούν με το ίδιο πράγμα. Το “Φούστα μπλούζα” είναι ένα πανηγύρι απενοχοποίησης της διαφορετικότητας. Θα γράφαμε για ένα ομόφυλο ζευγάρι να μεγαλώνει παιδιά. Δεν κοιτάμε να σοκάρουμε ή να τρομάξουμε το κοινό αλλά πώς να ενοποιήσουμε τον κόσμο».