Σε μεγάλο πρωταγωνιστή του σαββατοκύριακου και δη τα πρωινά, αναδείχθηκε ο Νίκος Μάνεσης, καθώς και τη φετινή χρονιά κέρδισε το στοίχημα της τηλεθέασης, απέναντι στον ανταγωνισμό.
Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, από τις 8 Σεπτεμβρίου 2018 έως και τις 6 Ιουλίου 2019, η εκπομπή «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» ήταν πρώτη στο δυναμικό κοινό 18- 54 με 24,2%, σχεδόν 14 μονάδες μπροστά από τον 2ο σταθμό (Open 10,4%) καθώς και στο σύνολο πληθυσμού με 23,5%, σχεδόν 8 μονάδες μπροστά από τον 2ο σταθμό (ΣΚΑΪ 15,8%).
Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί ότι το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» σημείωσε ποσοστά που άγγιξαν σε επιμέρους κοινά ακόμα και το 33% , ενώ 1.329.000 τηλεθεατές την παρακολούθησαν έστω και για 1’.
Ο Νίκος Μάνεσης και η επιτυχημένη εκπομπή του θα είναι και πάλι στη μικρή οθόνη, από τη συχνότητα του Alpha, τον Σεπτέμβριο.