Η Weber Shandwick, πρωτοπόρος εταιρεία PR παγκοσμίως, βρίσκεται στην κορυφή της κατάταξης του The Holmes Report’s 2017 Global Creative Index. Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε τρία χρόνια που η εταιρεία αναγνωρίζεται ως η ηγέτιδα στο χώρο. Το Global Creative Index είναι τα ετήσιο «ορόσημο» του The Holmes Report’s σε ό,τι αφορά τη δημιουργική αριστεία στο PR, το οποίο κατατάσσει τη δουλειά και τις καμπάνιες περισσοτέρων από 25 κορυφαίων εταιρειών PR λαμβάνοντας υπ’ όψιν και τα σημαντικά παγκόσμια βραβεία digital και marketing. Σύμφωνα με το Holmes Report, η κατάταξη της φετινής χρονιάς βασίστηκε στην «επέκταση του PR σε πολλαπλές κατηγορίες προγραμμάτων με διαφημιστικό χαρακτήρα, όπως είναι τα Cannes Lions, τα οποία αναγνωρίζουν agencies που εστιάζουν στη «δημιουργικότητα της ιδέας». «Η δημιουργικότητα βρίσκεται στον πυρήνα της δουλειάς μας. Δεν πρόκειται απλώς για σπουδαίες ιδέες. Εστιάζουμε στο να δημιουργήσουμε αντίκτυπο, να κερδίσουμε την προσοχή και το ενδιαφέρον, να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κινηθούν μπροστά» δήλωσε ο Andy Polansky, Διευθύνων Σύμβουλος της Weber Shandwick. «Είμαστε υπερήφανοι για την ανάδειξή μας ως ηγέτης στη δημιουργικότητα. Γιορτάζουμε αυτήν την τιμή με όλους τους συναδέλφους και τους συνεργάτες μας σε ολόκληρο τον κόσμο», συμπλήρωσε. Η Weber Shandwick απέσπασε πολλαπλά βραβεία στο χώρο της μέσα στο 2017, συμπεριλαμβανομένων των Global Agency of the Year του PRWeek, Asia Pacific’s Network of the Year των PR Awards Asia, Agency A-List Standout από το Advertising Age και North America Agency of the Year & Pan-EMEA Consultancy of the Year από το The Holmes Report.