«Ο Saint Laurent αποκαλύπτει τη νέα κολεξιόν του μέσα σε ένα αριστούργημα του μοντερνισμού, τη Neue Nationalgalerie του Βερολίνου, το τελευταίο μεγάλο πρότζεκτ που σχεδίασε ο Ludwig Mies van der Rohe». Με αυτή τη λιτή φράση ο οίκος μόδας ανακοίνωσε το show της ανδρικής κολεξιόν ‘Ανοιξη-Καλοκαίρι 2024, το οποίο έλαβε χώρα στις 12 του μηνός.
«Το εμβληματικό περίπτερο είναι κατάλληλο σκηνικό για τον συνεχιζόμενο επανοραματισμό από τον Anthony Vaccarello των βασικών θεμάτων του Saint Laurent με προσέγγιση και άνεση που αρμόζουν στη ζωή σήμερα» υπογράμμισαν από τον οίκο.
Το σκηνικό για το show ήταν εξαιρετικά μινιμαλιστικό· το εσωτερικό του άνω επιπέδου του περιπτέρου είναι ένας εν πολλοίς ενιαίος χώρος περιβεβλημένος από υάλινη πρόσοψη σε μεταλλικά πλαίσια. Βαριές γκρι κουρτίνες είχαν κρεμαστεί από τους χαλύβδινους δοκούς της οροφής, με αποτέλεσμα να χωρίζεται ο εκθεσιακός χώρος στα δύο και να ορίζεται ο χώρος για το ντεφιλέ στη δυτική πλευρά του κτηρίου· επιπρόσθετες γκρι κουρτίνες κάλυπταν επίσης τις πλευρές της υάλινης πρόσοψης που βλέπουν προς βορρά και νότο. Κατά συνέπεια, το βλέμμα του κοινού κατευθυνόταν προς τον κήπο του κτηρίου με γλυπτά, στο χαμηλότερο επίπεδο, η θέα του οποίου εμποδιζόταν εν μέρει από ένα μεγάλο lightbox έξω από το περίπτερο το οποίο χρησιμοποιείτο για να φωτίζει το εσωτερικό.
Τα περίφημα Barcelona σκαμπό του Mies van der Rohe, ταπετσαρισμένα με μαύρο δέρμα, είχαν τοποθετηθεί στην περίμετρο του άνω ορόφου του περιπτέρου και χρησίμευσαν ως καθίσματα για τους προσκεκλημένους του Saint Laurent και ως μοναδικός – μαζί με τις κουρτίνες – διάκοσμος. Τα μοντέλα έβγαιναν από ένα άνοιγμα στις κουρτίνες και διέσχιζαν τον χώρο κάνοντας ζικ ζακ ανάμεσα στους μαρμάρινους τοίχους που ως «εγκαταστάσεις» υπάρχουν στο εσωτερικό.