Στον «αέρα» βρίσκεται το έργο των ποδηλατόδρομων, καθώς η επιτροπή προσωρινής παραλαβής του έργου, γνωμοδότησε αρνητικά και το Δημοτικό Συμβούλιο Βόλου δεν ενέκρινε την προσωρινή παραλαβή του.
Ο «ιθύνων νους» του έργου Χαρ. Σκυργιάννης, δήλωσε ότι η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου αμφισβητεί το έργο και η Επιτροπή παραλαβής χαρακτηρίζει ανασφαλείς τους ποδηλατόδρομους. Χαρακτήρισε δε τις εκτιμήσεις τραγελαφικές έως επικίνδυνες.
Η μείζονα μειοψηφία καταψήφισε με βάση τα παραπάνω την προσωρινή παραλαβή του έργου, που πλέον βρίσκεται στον αέρα και η τύχη του εξαρτάται από τη νέα Δημοτική Αρχή.
Η επιτροπή προσωρινής παραλαβής, κρίνει ότι οι ποδηλατόδρομοι δεν είναι ολοκληρωμένοι και ασφαλείς, εκτιμώντας ότι πρέπει να μελετηθεί εκ νέου από τις αρμόδιες Υπηρεσίες τόσο ως προς την λειτουργικότητα όσο και ως προς την ασφάλεια και τις προδιαγραφές, ώστε να προταθούν και να γίνουν οι απαραίτητες συμπληρωματικές εργασίες και βελτιώσεις πριν το δίκτυο ποδηλατοδρόμων δοθεί στην κυκλοφορία.
Η επιτροπή διαπίστωσε ακόμη ασυμφωνία μεταξύ των εγκεκριμένων ποσοτήτων και των τελικώς επιμετρηθέντων εκτελεσθέντων εργασιών, καθώς και ότι τα χυτοσιδηρά κολωνάκια σύμφωνα με την τελική επιμέτρηση είναι 2.289 τεμάχια, ωστόσο, μετά από επί τόπου καταμέτρηση βρέθηκαν κατά 150 τεμάχια λιγότερα.
Η μελέτη του έργου προϋπολογισμού 1.200.000,00 € συμπεριλαμβανομένου και του ΦΠΑ εγκρίθηκε με την υπ αριθ. 85/2009 απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου και το έργο ανατέθηκε κατόπιν μειοδοτικού διαγωνισμού στην εταιρεία ΔΟ.ΜΗ.ΚΑ ΑΕ. με μέση έκπτωση 56,55% συνολική δαπάνη 521.439,33 € με ΦΠΑ.
Το πόρισμα της επιτροπής αναφέρει ότι δεν έχουν γίνει διαγραμμίσεις στις διασταυρώσεις τον δικτύου ποδηλατοδρόμων με τις καθέτους οδούς, όπως προβλέπει η μελέτη, δεν έχουν ολοκληρωθεί τα στηθαία σε πολλούς δρόμους με αποτέλεσμα ο ποδηλατόδρομος να μην αποτελεί ενιαίο σύνολο και να μη γίνεται αντιληπτός τόσο από τον ποδηλάτες όσο και από τους οδηγούς οχημάτων.
Επίσης, τοποθετήθηκαν αντιολισθητικός τάπητας, ειδική ανακλαστική βαφή και πλαστικοί ανακλαστήρες οδοστρώματος για λόγους ασφαλείας μόνο στους δρόμους Ύδρας, Νεαπόλεως και Φ. Εταιρίας χωρίς να ληφθεί πρόνοια για το υπόλοιπο δίκτυο, ενώ εντός του οδοστρώματος του ποδηλατοδρόμου υπάρχουν πολλά εμπόδια όπως ράμπες, κάδοι απορριμμάτων, ανώμαλη επιφάνεια οδοστρώματος κλπ.
Πηγή: magnesianews.gr