Μια εμβληματική μορφή της διαφήμισης στον Αμερικανικό Τύπο και πρωτοπόρος art director διάσημων εντύπων, ο Ελληνοαμερικανός Τζορτζ Λόις, έφυγε από την ζωή πριν δύο ημέρες, σε ηλικία 91 ετών. Ο Λόις πέθανε στο σπίτι του στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης, όπως ανακοίνωσε ο γιος του, φωτογράφος Λουκ Λόις. Είχε δημιουργήσεις μερικές από τις πιο τολμηρές εικόνες περιοδικών της δεκαετίας του 1960 και διέδωσε συναρπαστικές φράσεις όπως “I Want My MTV” και “Lean Cuisine”
Ο επονομαζόμενος «Χρυσός Ελληνας» όπως ήταν γνωστός στους κύκλους του, ξεκίνησε τη διαφημιστική καριέρα του το 1956 και σύντομα έγινε ο άνθρωπος πίσω από κάθε δυνατή και ανατρεπτική εικόνα – αλλά και διάσημα σλόγκαν – σε αμερικανικά περιοδικά.
Ο Τζορτζ Λόις άνηκε στο κύμα διαφημιστών που ξεκίνησαν τη «δημιουργική επανάσταση» που σάρωσε τη Λεωφόρο Μάντισον και τον κόσμο τις δεκαετίες του 1950 και του ’60. Ήταν πρόθυμος και ικανός να βρει ακριβώς την κατάλληλη εικόνα ή λέξεις για να απαθανατίσει μια στιγμή ή να δημιουργήσει ζήτηση.