Εξαιρετικά αισιόδοξα μηνύματα σε ό,τι αφορά την τουριστική κίνηση της φετινής περιόδου προκύπτουν από τα στοιχεία της χρήσης της εφαρμογής Uber στην Ελλάδα. Την ίδια στιγμή κερδίζουν έδαφος οι αντισυμβατικοί προορισμοί σύμφωνα με τα στοιχεία της Uber. Οι, συνεργαζόμενες με την Uber, τουριστικές επιχειρήσεις ανά τον κόσμο αναζητούν τους πιο ασυνήθιστους τουριστικούς προορισμούς, οι οποίοι φαίνεται ότι προσελκύουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών.
Στο μεταξύ η πλειονότητα των χρηστών της εφαρμογής που επισκέπτονται την Ελλάδα ανοίγουν το app τους, με του προσγειώνονται στη χώρα. Τα φετινά δεδομένα συγκριτικά με αυτά της προ πανδημίας περιόδου καταγράφονται εντυπωσιακά.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Uber για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο:
Φέτος, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2019
- οι χρήστες από το εξωτερικό που επισκέφθηκαν την Ελλάδα και άνοιξαν την εφαρμογή αυξήθηκαν κατά 127% ενώ ισόποσα αυξήθηκαν και όσοι επισκέπτες εξασφάλισαν μια διαδρομή
- οι χρήστες από το εξωτερικό που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή για να μετακινηθούν από και προς το αεροδρόμιο αυξήθηκαν κατά 189%
Τον Ιούλιο, σε σχέση με τον Ιούνιο του 2022
- οι χρήστες από το εξωτερικό που επισκέφθηκαν την Ελλάδα και άνοιξαν την εφαρμογή αυξήθηκαν κατά 18% και κατά 20% όσοι επισκέπτες χρησιμοποίησαν την πλατφόρμα, ενώ οι μετακινήσεις από και προς το αεροδρόμιο μέσω της εφαρμογής ενισχύθηκαν κατά 17%
Φέτος, σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019
- οι χρήστες από το εξωτερικό που επισκέφθηκαν την Ελλάδα και άνοιξαν την εφαρμογή αυξήθηκαν κατά 148%, ενώ κατά 124% ενισχύθηκαν όσοι εξασφάλισαν μια διαδρομή
- οι χρήστες από το εξωτερικό που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή για να μετακινηθούν από και προς το αεροδρόμιο αυξήθηκαν κατά 153%.
Σύμφωνα με τα ίδια στοιχεία, τον φετινό Ιούλιο, καταγράφηκε σημαντική αύξηση, σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, του αριθμού των επισκεπτών που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή της Uber από το Ηνωμένο Βασίλειο (+81%), την Γαλλία (+80%) και τις ΗΠΑ (+69%). Σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2022 επίσης καταγράφηκε αύξηση του αριθμού των επισκεπτών που χρησιμοποίησε την εφαρμογή της Uber με προέλευση την Γαλλία (+25%), τις ΗΠΑ (+16%), το Ηνωμένο Βασίλειο (+14%). Αντίστοιχα και τον Αύγουστο στην κορυφαία τριάδα των επισκεπτών που έκαναν χρήση της εφαρμογής βρέθηκαν οι ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο (αύξηση κατά 301%), την Γαλλία (αυξήθηκαν κατά 248% σε σχέση με τον Αύγουστο του 2019) και τις ΗΠΑ (αύξηση 152%).
Ο Λαιμός της Βουλιαγμένης, το Καβούρι και η Βάρκιζα βρέθηκαν στις τρεις πρώτες επιλογές των επισκεπτών της χώρας που χρησιμοποίησαν την εφαρμογή της Uber για να επισκεφθούν τις παραλίες της Αττικής. Η μεγαλύτερη διαδρομή που πραγματοποιήθηκε είχε μήκος 613 χιλιομέτρων και αφορούσε ταξίδι από την Θεσσαλονίκη έως την Χαλκιδική, την Πάργα και στη συνέχεια επιστροφή στην Θεσσαλονίκη.
Σημαντική αύξηση της ζήτησης για περιπέτεια από τους ταξιδιώτες
Ξεχάστε λοιπόν τον πύργο του Άιφελ ή το Παλάτι Μπάκινγκχαμ. Βασισμένη στις προτιμήσεις των επιβατών της, η Uber έχει συντάξει έναν κατάλογο με τους πιο δημοφιλείς «αντιδημοφιλείς» προορισμούς, που μπορούν να αποτελέσουν πηγή έμπνευσης για μελλοντικές περιπετειώδεις αποδράσεις.
Η «Αψίδα του Γαλερίου» στην Θεσσαλονίκη βρέθηκε στην κορυφή των προτιμήσεων των χρηστών της Uber, ακολουθούμενη από το «Νεκροταφείο Τρένων» στην Νέα Ιωνία Θεσσαλονίκης, το «Θέατρο της Επιδαύρου» στην Παλαιά Επίδαυρο, το «Μουσείο Ελιάς και Ελληνικού Λαδιού» στην Σπάρτη και τον «Βοτανικός Κήπος Ιουλίας και Αλεξάνδρου Ν. Διομήδους» στο Χαϊδάρι.