Η Μπάρμπα Στάθης ΑΒΕΕ απέσπασε το κορυφαίο βραβείο Grand Effie 2014 για την επικοινωνιακή καμπάνια «Φρεσκάδα Μπάρμπα Στάθης» η οποία βραβεύτηκε ως η αποτελεσματικότερη ανάμεσα σε όλες τις συμμετοχές, όλων των κατηγοριών στη φετινή απονομή των Effie Awards Hellas 2014 που έλαβε χώρα στο Βυζαντινό Μουσείο της Αθήνας. Παράλληλα, για την ίδια επικοινωνία η Μπάρμπα Στάθης βραβεύτηκε με το Gold Effie στην κατηγορία Τρόφιμα/Γαλακτομικά.
Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας. Έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μιας καμπάνιας. Βραβεύουν τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά στόχους.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η Marketing Director της εταιρείας Μπάρμπα Στάθης, κα Αγάπη Παπαδοπούλου, κατά τη διάρκεια της Τελετής Απονομής: “Δουλέψαμε όλοι μαζί με απόλυτη προσήλωση στους στόχους και με πλήρη επίγνωση της ευθύνης που έχουμε ως μία από τις σημαντικότερες ελληνικές εταιρείες με πάνω από 40 χρόνια εμπειρία. Στρατηγικά ο σχεδιασμός της καμπάνιας βασίστηκε στην μεγάλη αλήθεια ότι τα κατεψυγμένα λαχανικά αποτελούν μία διατροφική επιλογή ισάξια με τα φρέσκα και ως αποτέλεσμα πετύχαμε την ανατροπή παγιωμένων αντιλήψεων δημιουργώντας νέες τάσεις στους καταναλωτές. Mέσω της απαλής και φυσικής διαδικασίας κατάψυξης, σφραγίζουμε όλη την φρεσκάδα και θρεπτικότητα των λαχανικών και προσφέρουμε στα ελληνικά νοικοκυριά, λαχανικά από την ελληνική γη, «τόσο φρέσκα όσο την στιγμή που κόπηκαν».
Εδώ και 40 χρόνια στεκόμαστε δίπλα στον Έλληνα καταναλωτή με βασικό μέλημα να του προσφέρουμε νόστιμα, θρεπτικά και ποιοτικά προϊόντα που παράγονται από την ελληνική γη και που χάρη στο μεράκι και τη σκληρή δουλειά των ανθρώπων του Μπαρμπα Στάθη, καθημερινά φθάνουν στο τραπέζι κάθε ελληνικής οικογένειας. Η διπλή αυτή βράβευση μας κάνει ιδιαίτερα περήφανους, επισφραγίζοντας την επιτυχημένη αυτή πορεία και μας δίνει δύναμη και κουράγιο για να συνεχίσουμε το έργο μας.
Η καμπάνια «Φρεσκάδα» υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τις εταιρείες Fortune/Cream/Rascal.
Για να δείτε το βραβευμένο βίντεο πατήστε εδώ