Το βραβείο καλύτερου λανσαρίσματος για το 2013 απέσπασε η Amstel Radler, η νέα μπίρα με χυμό λεμόνι της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας. Το βραβείο δίνεται από το περιοδικό Sales Marketing & Business Review.
Η βράβευση πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του 13ου Συνεδρίου Πωλήσεων με τίτλο «Sales Reloaded», όπου παρουσιάστηκαν τα πιο επιτυχημένα λανσαρίσματα της αγοράς (κατηγορίες τροφίμων, ποτών, καλλυντικών κ.ά.) για το 2013. Η επιλογή και ανάδειξη των καλύτερων λανσαρισμάτων πραγματοποιήθηκε από το περιοδικό σε συνεργασία με μια επιτροπή αποτελούμενη από καταξιωμένα στελέχη της αγοράς, εκπροσώπους της έρευνας των S/M και της επικοινωνίας.
Με αφορμή τη βράβευση της Amstel Radler, ο Alexander Koch, διευθυντής marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, δήλωσε: «Για εμάς, το βραβείο καλύτερου λανσαρίσματος είναι μία πολύ ξεχωριστή διάκριση. Η Amstel Radler εγκαινίασε μία νέα κατηγορία στην αγορά μπίρας στην Ελλάδα και ήταν ένα μεγάλο στοίχημα, το οποίο και κερδίσαμε χάρη στη θερμή ανταπόκριση των καταναλωτών, που αγκάλιασαν από την πρώτη κιόλας στιγμή το νέο μας προϊόν! Σήμερα, συνεχίζει να διαγράφει μία θεαματική πορεία στην αγορά, αποδεικνύοντας ότι οι Έλληνες καταναλωτές είναι ιδιαίτερα δεκτικοί σε καινοτόμες προτάσεις, που αλλάζουν τα δεδομένα και τους εκπλήσσουν ευχάριστα, απαντώντας πάντα στις διαφοροποιημένες ανάγκες που έχουν αναπτύξει».
Εγκαινιάζοντας μία νέα κατηγορία μπίρας στην Ελλάδα, η Amstel Radler αποτέλεσε μία ακόμα απόδειξη ότι η Αθηναϊκή Ζυθοποιία συνεχίζει να επενδύει στην καινοτομία και να στηρίζει δυναμικά την ελληνική αγορά και τον έλληνα καταναλωτή προσφέροντας προτάσεις, που διευρύνουν τις επιλογές του.
Η Amstel Radler παράγεται στην Ελλάδα και είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού της αξεπέραστης γεύσης της Amstel με τη δροσιά του χυμού λεμονιού. Πίνεται παγωμένη, περιέχει 2% αλκοόλ και έχει φυσικά θολή όψη λόγω της ανάμειξης της μπίρας Amstel με το χυμό λεμονιού.