Τρία βραβεία απέσπασε συνολικά η Heineken στα Social Media Awards 2013, που διοργανώθηκαν φέτος για πρώτη χρονιά από το περιοδικό Marketing Week της Boussias Communications και το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν, Eltrun, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Με βασικά κριτήρια διάκρισης την δημιουργικότητα, την καινοτομία και την αποτελεσματικότητα, η Heineken κατέκτησε τρία βραβεία για τις επιτυχημένες ενέργειές της σε Facebook και Youtube.
Συγκεκριμένα, η Heineken απέσπασε:
– Gold βραβείο στην κατηγορία Best Content Marketing in Social Media για την καμπάνια Heineken Road to the Final
– Silver βραβείο στην ενότητα Best Use of Social Media for a Consumer Brand για την ενέργεια Heineken Spot the Small και
– Bronze βραβείο στην κατηγορία Best Social Media Contest για την ενέργεια Heineken Serenade
Οι διακρίσεις της Heineken στα Social Media Awards 2013 αποτελούν μία ιδιαίτερα σημαντική επιβράβευση για την μάρκα, που τα τελευταία χρόνια επενδύει συστηματικά στα social media και στα νέα μέσα επικοινωνίας, με δημιουργικές και πρωτοποριακές online εμπειρίες για το κοινό.
Με αφορμή τα βραβεία της Heineken στα Social Media Awards, ο Alexander Koch, Διευθυντής Marketing της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, δήλωσε: «Για την Heineken, η δημιουργική αξιοποίηση των social media δεν είναι απλά αναπόσπαστο στοιχείο της στρατηγικής marketing, αλλά κομμάτι του DNA της μάρκας. Είμαστε πραγματικά περήφανοι που σήμερα η προσέγγιση αυτή χάρισε στην Heineken τριπλή διάκριση στα Social Media Awards. Με ακόμα πιο δυναμική παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα και φρέσκιες ιδέες που κάνουν την διαφορά, η Heineken υπόσχεται να συνεχίσει να προσφέρει μοναδικές online εμπειρίες για τους καταναλωτές».