Το Carroten, το Νο 1 αντιηλιακό στην Ελλάδα που είναι και ελληνικό, παρουσίασε για πρώτη φορά τη νέα BB αντιηλιακή κρέμα προσώπου με δείκτη προστασίας SPF25 στο MadWalk by Coca-Cola light. Η καινούργια πρόταση του Carroten για το καλοκαίρι 2013 υπήρχε σε όλα τα VIP gift bags, ενώ κορίτσια του Carroten διένειμαν δωρεάν δείγματα στο ενθουσιώδες κοινό.
Το Carroten, το δικό σας ελληνικό προϊόν, στο πλαίσιο του MadWalk by Coca-Cola light παρουσίασε τη νέα ΒΒ Divine Care Face Cream SPF25 φέρνοντας τους λάτρεις του ήλιου «πρόσωπο με πρόσωπο» με την πιο ολοκληρωμένη και… trendy εκδοχή του φετινού καλοκαιριού.
Η νέα BB αντιηλιακή κρέμα προσώπου του Carroten έρχεται για να γίνει το απόλυτο αξεσουάρ της καλοκαιρινής περιόδου. Έτσι λοιπόν, στο MadWalk by Coca-Cola light, μια βραδιά όπου η μουσική συναντά την μόδα δεν θα μπορούσε να λείπει το Carroten και η νέα ΒΒ αντιηλιακή κρέμα που συνδυάζει το στύλ με την αντιηλιακή φροντίδα.
Με μεταλλικά χρωστικά στοιχεία νέας γενιάς και ιδανικό συνδυασμό βιταμινών, καλύπτει ομοιόμορφα την επιδερμίδα, χαρίζοντας ένα τέλειο, φυσικό look. Παράλληλα, χάρη στην πρωτοποριακή της φόρμουλα, προσφέρει 5 πλεονεκτήματα με μία μόνο κίνηση, για πρόσωπο που ακτινοβολεί… καλοκαίρι!
H νέα Carroten BB Divine Care Face Cream με δείκτη προστασίας SPF25 προσφέρει:
• Κάλυψη των δυσχρωμιών & ατελειών του προσώπου (φακίδες, πανάδες, σκούρες κηλίδες).
• Ανανέωση της επιδερμίδας/ αντιγηραντική δράση χάρη στο youth complex® (κολλαγόνο, ελαστίνη, γλυκογόνο).
• Ενίσχυση της φυσικής λάμψης της επιδερμίδας.
• Διατήρηση των φυσικών επιπέδων υγρασίας.
• Προηγμένο σύστημα προστασίας UV balance.