Το επόμενο βήμα στην αυτόματη οδήγηση, αναμένεται να υλοποιήσει ο Δήμος Τρικκαίων, στο πλαίσιο του προγράμματος AVINT, από τον κύκλο «ερευνώ-καινοτομώ» της ΓΓΕΤ, που αφορά τα λεωφορεία χωρίς οδηγό. Ειδικότερα, σχεδιάζεται να εγκατασταθεί μία γραμμή μεταφοράς υποστηριζόμενη από αυτόματα λεωφορεία, πλήρως ενσωματωμένη στον αστικό ιστό, η οποία θα εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες της πόλης. Στο πλαίσιο αυτό σήμερα, στελέχη των τριών φορέων του εθνικού προγράμματος που υλοποιεί η e-trikala AE, ως συντονιστής εταίρος, το ΕΠΙΣΕΥ (ΕΜΠ) και η εταιρεία SPACE HELLAS, πραγματοποίησαν στον Μύλο Ματσόπουλου την εναρκτήρια τεχνική συνάντηση του προγράμματος.
Όπως τονίστηκε από τους παριστάμενους, και αναφέρεται από το Δήμο Τρικκαίων σε σχετική ανακοίνωση, στο AVINT οι φορείς του έργου, έχοντας πλέον την εμπειρία από την προηγούμενη δοκιμή του CityMobil 2, επιχειρούν να κάνουν ένα βήμα παραπέρα. Έχοντας μελετήσει τον κυκλοφοριακό ιστό της πόλης και έχοντας αποτιμήσει τις ανάγκες μεταφορών, θα ερευνήσουν και θα εγκαταστήσουν μία γραμμή μεταφοράς υποστηριζόμενη από αυτόματα λεωφορεία, πλήρως ενσωματωμένη στον αστικό ιστό.
Η ειδοποιός διαφορά, είναι, πως η γραμμή αυτή θα εξυπηρετεί καθημερινές ανάγκες της πόλης, επιτρέποντας την εύκολη, ασφαλή και συχνή διασύνδεση του κέντρου της πόλης με τη ΣΕΦΑΑ (ΤΕΦΑΑ) και το υπεραστικό ΚΤΕΛ Τρικάλων. Για την επίτευξη του σκοπού αυτού, θα γίνουν τα απαραίτητα βήματα για την εγκατάσταση της γραμμής (μελέτη σκοπιμότητας, μελέτη εφαρμογής, προσαρμογή υποδομών, ενοικίαση αυτόματων λεωφορείων) και θα ακολουθήσει η εξάμηνη πιλοτική δοκιμή. Τα αποτελέσματα αυτής της δοκιμής θα αναλυθούν τόσο ως προς τις επιπτώσεις για τα Τρίκαλα όσο και κυρίως ως προς τη δυνατότητα επέκτασης του εγχειρήματος σε μεγαλύτερη κλίμακα σε αυτή και σε άλλες ελληνικές πόλεις.
Η εμφάνιση της αυτόματης οδήγησης (ΑΟ) είναι μια τεράστια αλλαγή στον τομέα των οδικών μεταφορών, που θα έχει πολύ θετικές επιπτώσεις σε θέματα κυκλοφοριακής ασφάλειας και αποδοτικότητας των μεταφορών, επισημάνθηκε επίσης στην ίδια συνάντηση.