Το τηλεοπτικό σποτ της εκπομπής «Destinos Del Μundo» συστήνει την Ίο, που χαρακτηρίζει ως την «ανερχόμενη δύναμη των Κυκλάδων», στη διεθνή αγορά και συγκεκριμένα εκείνη των 22.000.000 τηλεθεατών της Λατινικής Αμερικής. Το κοινό της εκπομπής εντοπίζεται στην Κεντρική και Νότια Αμερική και συγκεκριμένα χώρες όπως το Μεξικό, η Κολομβία, η Βενεζουέλα, το Περού, ο Παναμάς, το Ελ Σαλβαδόρ και οι μεγαλύτερες πολιτείες των ΗΠΑ, όπως Νέα Υόρκη και Ιλινόις (Σικάγο). Φυσικά δεν εξαιρούνται Ισπανία και Πορτογαλία. Το σλόγκαν του επεισοδίου είναι: «Ios: A place to be young. No matter if you are not!». Ήδη από τα πρώτα πλάνα του video αποκαλύπτεται το εύρος των εναλλακτικών επιλογών που προσφέρονται στην Ίο, από τα θαλάσσια σπορ που φαίνεται να απολαμβάνει η δημοφιλής και λαμπερή παρουσιάστρια Anette Asbun, μέχρι τις βόλτες στα γραφικά σοκάκια, τα κοκτέιλ με θέα το ηλιοβασίλεμα, τη διασκέδαση στα φημισμένα μπαρ και την τοπική κουζίνα. Το spot θα εξυπηρετήσει δύο διαφορετικούς στόχους, αφενός την ανάδειξη του προορισμού με αλλεπάλληλες τηλεοπτικές μεταδόσεις και προβολή σε ισχυρά κοινωνικά μέσα δικτύωσης με εκατοντάδες χιλιάδες φίλους και αφετέρου την ανακοίνωση του επεισοδίου της εκπομπής για την Ίο που θα προβληθεί το επόμενο διάστημα. «Η συστηματική προώθηση της Ίου με στοχευμένες ενέργειες που επικεντρώνονται στην ποιοτική διάσταση του προορισμού αποδίδει καρπούς», σχολιάζει η πρόεδρος της Τουριστικής Επιτροπής του δήμου Ιητών κυρία Άντζελα Φάκου.
- Το newsbeast.gr αφουγκράζεται τον παλμό της ελληνικής περιφέρειας και αναδεικνύει τα προβλήματά της. Επικοινωνήστε με email στο [email protected] με τη δημοσιογραφική μας ομάδα.