Ο 29χρονος Γιάννης Κ. έχει ήδη «δοκιμάσει» πολλά επαγγέλματα. Σπούδασε αθλητική δημοσιογραφία αλλά γρήγορα κατάλαβε ότι ο συγκεκριμένος χώρος, ειδικά αυτήν την περίοδο, δεν έχει μέλλον. Κινήθηκε σε πιο gourmet μονοπάτια και ασχολήθηκε με την μαγειρική. Έγινε Chef αλλά ούτε εκεί είδε προοπτική για τον ίδιο. Τον ενοχλούσαν τα άστατα ωράρια και του έλειπε η δυνατότητα επικοινωνίας και επαφής με τον κόσμο. Λατρεύει την τεχνολογία και τα ταξίδια. Σε ένα από αυτά, στο Λονδίνο, γνώρισε, έμαθε και χρησιμοποίησε την πρωτοποριακή πλατφόρμα της Uber. Δεν έχασε χρόνο και μόλις επέστρεψε στην Ελλάδα, μπήκε στο site της Uber και ζήτησε «να γίνει ο καλύτερος πρεσβευτής του τόπου» όπως λέει. Πρακτικά, προσελήφθη ως οδηγός με μία από τις εταιρείες που χρησιμοποιούν την εφαρμογή της Uber. «Μου αρέσει να οδηγώ και να είμαι μέρος της πιο επαναστατικής ιδέας που αφορά στις μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Αισθάνομαι ότι η επαφή μου με τον κόσμο και κυρίως με τους τουρίστες, κάνει την δουλειά μου κάτι παραπάνω από απλή. Την κάνει καθήκον, ώστε να δώσω την καλύτερη εικόνα για τη χώρα μου». Τι αλλάζει, δηλαδή, η Uber στην εμπειρία της μετακίνησης; τον ρωτήσαμε. «Η Uber δίνει τη δυνατότητα σε όλους να έχουν μια οικονομική, αξιόπιστη, προσεγμένη και πελατοκεντρική εμπειρία. Επιπλέον, κάνει τον πελάτη να νιώθει ότι ο οδηγός του νοιάζεται πάνω απ’ όλα για τα θέλω του». Θα γίνει η Uber μόδα, πιστεύεις; επανήλθαμε: «Έχει ήδη γίνει» μας απαντά ξεκάθαρα. Και συνέχισε: «Το σημαντικό όμως είναι ότι ήρθε όχι απλώς για να φορεθεί αλλά για να μείνει. Κι αυτό ισχύει και για τους χρήστες, αλλά και για εμάς τους οδηγούς. Δεν σταματώ να το λέω. Είναι μια σημαντική επαγγελματική διέξοδος, με αξιοπρέπεια, καλές απολαβές και τη δυνατότητα για περισσότερα, γι’ αυτόν που θέλει να δουλέψει παραπάνω ώρες. Με την Uber κρατάς το μέλλον σου στα χέρια σου, σε μια αβέβαιη εποχή». Το εγκατεστημένο tablet που υπάρχει στο πεντακάθαρο αυτοκίνητο του Γιάννη, δείχνει ότι κάποιος ξένος τον καλεί από το αεροδρόμιο. Μου δικαιολογείται που τελειώνει η κουβέντα μας λίγο βεβιασμένα. «Συγχωρέστε με αλλά με καλεί το καθήκον». Το καινούργιο αμάξι που οδηγεί απομακρύνεται. Μένει ο απόηχος της συζήτησης που είχαμε. Η νέα τεχνολογία τελικά μπορεί να είναι η λύση για λιγότερη ανεργία, καθαρότερες πόλεις και μοναδική εμπειρία για τον πελάτη.