Μία νέα εποχή, γεμάτη ανανέωση και φρέσκια εμφάνιση, ξεκινά για τη Media Strom, τη νούμερο 1 εταιρία στρωμάτων και προϊόντων ύπνου.

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, όλοι οι άνθρωποι ανεξαρτήτου φύλου, ανεξαρτήτου ηλικίας έχουμε ανάγκη από καλό ύπνο. Να ηρεμήσουμε, να χαλαρώσουμε και να γεμίσουμε ενέργεια για την επόμενη ημέρα.

Αυτή την ανάγκη έρχεται να καλύψει η Media Strom, ανανεωμένη, με νέα εταιρική ταυτότητα, νέα καμπάνια και νέες σειρές στρωμάτων, αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο πως δεν είναι τυχαία… ο επίσημος χορηγός του καλού ύπνου!

mediastrom1

Καινοτομία και ποιότητα, αξιοπιστία και έμφαση στις σύγχρονες τάσεις αποτελούν το τρίγωνο των αξιών της Media Strom, από το οποίο εμπνεύστηκε για να χαράξει πλέον νέα πορεία, έτοιμη να ικανοποιήσει και τους πιο απαιτητικούς καταναλωτές.

Η αναβάθμιση της εταιρικής ταυτότητας πραγματοποιήθηκε σε όλα τα επίπεδα και ο στόχος του re-branding προγράμματος, το οποίο ανέλαβε και ολοκλήρωσε η εταιρία Brandexcel, ήταν να επικοινωνήσει τόσο τη δυναμική της εταιρίας όσο και την αξία των προϊόντων της, εγκαινιάζοντας έτσι τη νέα εποχή στον καλό ύπνο.

Οι εφαρμογές εταιρικής ταυτότητας, στο λογότυπο, σε όλες τις σειρές των προϊόντων και των καταστημάτων, παρουσιάζουν πλέον μία νέα λογική στρατηγικής branding, με έμφαση στο ρόλο του συμβόλου της Media Strom.

Μέσα από τη νέα στρατηγική επικοινωνίας, η Media Strom επικεντρώνεται στην σπουδαιότητα του καλού ύπνου και στα οφέλη που μας προσφέρει σε τομείς όπως υγεία, ομορφιά και ευεξία.

mediastrom4

Με την απλή αλλά εξαιρετικά «φορτισμένη» φράση, «Σσςς κοιμάται» η Media Strom, ο «επίσημος χορηγός καλού ύπνου», με τη νέα ολιστική καμπάνια που υλοποιείται από την H+K Strategies (WPP Group), με δημιουργικό της εταιρίας GOD, ενημερώνει κι εκπαιδεύει το κοινό για τα εξαιρετικά οφέλη που προσφέρει ο ποιοτικός ύπνος, που όλοι έχουμε ανάγκη.

Η νέα δημιουργική καμπάνια εκτός από τη δημιουργία τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού μηνύματος περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα επικοινωνιακών ενεργειών, όπως communications και PR strategy, retail marketing, digital communications, influencers MKTG, online & offline media relations και content creation.

Οι τρεις νέες σειρές στρωμάτων της Media Strom σχεδιάστηκαν με απόλυτη προσήλωση στις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού και με στόχο ένα ξεκούραστο, απολαυστικό και ευχάριστο ύπνο που θα προσφέρει υγεία, ευεξία και ομορφιά.

Η συλλογή της νέας εποχής αποτελείται από τελευταίας τεχνολογίας πρώτες ύλες, καινοτόμα υλικά για σωστή στήριξη, και άνεση, συνοδευόμενα από μια πιο φρέσκια εμφάνιση αλλά και μοντέρνα αισθητική.

Ο σχεδιασμός και η παραγωγή των νέων προϊόντων υλοποιήθηκαν μέσα από αποκλειστικές συνεργασίες από αναγνωρισμένους διεθνώς οίκους της Ευρώπης και των Η.Π.Α. βασιζόμενοι πάντα σε αποτελέσματα επιστημονικών ερευνών.

Με 50ετή εμπειρία τεχνογνωσίας στην κατασκευή του στρώματος, η Media Strom μας προσφέρει καλό ύπνο, μέσα από προϊόντα πιστοποιημένα για την ασφάλεια και την αξιοπιστία τους, σχεδιασμένο για κάθε ανάγκη του καταναλωτή.

mediastrom3

Ο Γιώργος Καράμπελας, Marketing and Business Development Manager της Media Strom, με αφορμή την εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρίας στο Μαρκόπουλο Αττικής, παρουσία συνεργατών και επίσημων αντιπροσώπων, ανέφερε σχετικά:

«Μέσα από τις συγκεκριμένες ενέργειες η Media Strom επαναπροσδιορίζει την έννοια του καλού ύπνου. Στοχεύουμε να ενημερώσουμε το κοινό για τα οφέλη του καλού ύπνου στην υγεία, στην ευεξία και στην ομορφιά, αναδεικνύοντας παράλληλα την αξία του καλού στρώματος.

Η Media Strom, ως η No1 εταιρία στρωμάτων και προϊόντων ύπνου, οφείλει να εκπαιδεύει και να ενημερώνει το κοινό, για αυτά τα οφέλη δημιουργώντας τον δικό της τρόπο επικοινωνίας, με βασικό μέλημά το ευ ζην του κάθε καταναλωτή».

mediastrom2