Χωρίς καθηγητή Γερμανικών, Μουσικής και Πληροφορικής για τα ολοήμερα προγράμματα λειτουργούν τα σχολεία της Μυκόνου, σύμφωνα με ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Θ. Δρίτσα προς την υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου.
Στο πρωινό ωράριο, αναφέρει στην ερώτησή του ο κ. Δρίτσας, δεν υπάρχει Μουσικός σε κανένα από τα τρία σχολεία ενώ κενές είναι και οι θέσεις Καθηγητών Σωματικής Αγωγής στο 2ο Δημοτικό Σχολείο και στο Δημοτικό Σχολείο Άνω Μεράς.
Καθηγητής μουσικής απουσιάζει και από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Μυκόνου, το οποίο αποτελεί ένα από τα 800 πιλοτικά σχολεία της Ελλάδας, ενώ υπήρξαν οι αντίστοιχοι διορισμοί από το Υπουργείο Παιδείας.
Επίσης, το Γυμνάσιο λειτουργεί με τον έναν εκ των δύο καθηγητών Γαλλικής Γλώσσας, ενώ δεν υπάρχουν καθηγητές Ιταλικών και Ισπανικών, καθιστώντας στην πράξη την δυνατότητα επιλογής της δεύτερης ξένης γλώσσας κενή περιεχομένου, τονίζει ο βουλευτής.
Στο 2ο Δημοτικό δεν υπάρχει καθηγητής για το Τμήμα Ένταξης, ενώ στο ΕΠΑΛ οι ειδικότητες Ηλεκτρολογίας, Πληροφορικής και Διοίκησης Επιχειρήσεων παραμένουν κενές.
«Η εικόνα που εν γένει παρουσιάζουν τα σχολεία της Μυκόνου δεν φαίνεται να εντάσσεται σε κανενός είδους “εξορθολογισμό”, απέχει μακράν των κυβερνητικών δεσμεύσεων για αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, ενώ παράλληλα δεν παρέχει κανένα εχέγγυο για τις όποιες μεταβολές προοιωνίζονται από τις υπουργικές εξαγγελίες», καταλήγει ο Δρίτσας και ρωτά την υπουργό .
«1)Για ποιο λόγο δεν έχουν καλυφθεί μέχρι σήμερα οι προαναφερόμενες κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της Μυκόνου, και πώς προτίθεται να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα έστω και τώρα;
2)Γιατί, ενώ έχουν τοποθετηθεί οι τρεις εκ των τεσσάρων μουσικών που προσελήφθησαν για τα δημοτικά σχολεία των Κυκλάδων, δεν έχει τοποθετηθεί ακόμη ο μουσικός στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μυκόνου που είναι και πιλοτικό;
3)Σε ποιες ενέργειες προτίθεται να προβεί προκειμένου η «υποχρεωτική» ξενόγλωσση σχολική εκπαίδευση να μην απαξιώνεται και να εξασφαλίζει πραγματική κατάρτιση και επάρκεια γλωσσομάθειας στους μαθητές;»